Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hopen? Daar kun je echt wel vanuit gaan. Er zijn in dit soort gevallen vaak meerdere partijen betrokken. Afhankelijk van waar de oorzaak zich bevindt moeten collega's of derde partijen aangestuurd worden. De prio moeten liggen bij het vinden van de oorzaak en oplossing. Zeker gezien problemen terugkeren vraagt dat een diepgaandere aanpak. Dat de wens is dat hierover gecommuniceerd moet worden is logisch, maar de oplossing is belangrijker. Een moderator - zoals ik Jason ken - probeert hier inzicht en overzicht in te bewaren, maar dat is lastig. Als hij wat door krijgt zal hij dat zeker delen.

Reputatie 3

Zojuist weer contact gehad met de klantenservice. Ze hebben nu een verzoek ingediend op aanvraag van mij om het contract te laten beëindigen. 

 

Omdat ik sinds april pas klant ben en alleen nog maar problemen heb gehad was dit een optie volgens de medewerker.

 

Ik hoop van harte dat ik onder het contract uit kan komen zodat ik kan overstappen op een fatsoenlijke provider.

Oh - en ze gaf wederom aan dat er geen algemene problemen bekend zijn in Apeldoorn. De lijnen werken zonder problemen. Kansloos; werkelijk waar kansloos.

Reputatie 3

Het lijkt vooralsnog sec te gaan om dezelfde access switch waar het voorheen ook bij misging. Ook dit hebben we in onderzoek: de andere nabije switch (AA/20) wordt momenteel niet getroffen. Updates volgen weer!

Thx! Wellicht switch vervangen?

Reputatie 3

@dannyde,

Heb dit probleem alvast weer onder de aandacht van een moderator gebracht. Ik verwacht dat ze weer snel zullen reageren.

 

Thanks, ik heb het net ook bij de klantenservice gemeld

volgens mij moeten ze die hele kast voor de buurt maar eens vervangen😅

Reputatie 7
Badge +16

@LRvdLinden Wordt zeer zeker bekeken! Thanks voor de tip en het meedenken! 👍

Reputatie 3

Opmerkelijk dat deze keer bij mij de verbinding nog wel werkt, vorige keren viel die gelijktijdig met de andere melders weg. 

 Nou jinx je het wel een beetje voor jezelf😝

Reputatie 3

Wat een kwakzalverij dit gebeuren, klantenservice gesproken.. lieve dame heel hulpzaam die er niks aan kan doen maar bottom line idd opnieuw naar de technische dienst (wellicht technische weglaten) naar ‘een’ dienst waar ze denk ik met Dummy guides werken

ik heb werkelijk waar nog nooit zo’n amateuristisch verhaal gezien

wellicht staat tmobile daarom te koop, deutsche telekom denkt weg met die handel, niks ‘deutsch’ aan.. deutsche punktlichtkeit ver te zoeken

 

Reputatie 3

Opmerkelijk dat deze keer bij mij de verbinding nog wel werkt, vorige keren viel die gelijktijdig met de andere melders weg. 

Ik krijg echt de indruk dat er een beunhaas loopt te kloten in die kast

webcammetje installeren ter verificatie 😀

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dannyde en @Mark_64, het is alsof de duvel ermee speelt inderdaad - sorry hoor! Ik pak het meteen op. @soepkip67 Thanks voor je alertheid! 👍

Reputatie 3

:thumbsup_tone1: Communicatie is belangrijk. Dat dit in dit soort gevallen snel gaat en intern vaak updates zijn, maakt dat het belangrijker is om goede informatie te delen, dan snel. Dat is en blijft een frustratie voor buitenstaanders, maar is een keuze van de provider hoe, wat en wanneer er wordt gedeeld. Er is wat voor te zeggen dat niet alles zo maar gedeeld wordt. Ook lerende uit eerdere grote incidenten. Overigens wordt geregeld met superusers besproken wat verbeterpunten zijn. Daarin wordt onze feedback ter harte genomen. We zijn immers medeklanten, die zelf ook ervaren wat goed gaat en wat beter kan. Dat betekent niet dat alles wordt opgenomen, maar er wordt wel degelijk geluisterd.

Fijn dat je wilt helpen maar laat aub de berichtgeving aan @Jason over. Zo houden we het centraal en wordt verder niemand gefrustreerd. Iedereen weet hoe het werkt en hoe lastig het is. 

De andere switches in de centrale lijken vooralsnog inderdaad niet getroffen te zijn - onderzoek gaat verder op de boosdoener. Mogelijke aanpassingen zullen worden nagegaan. Later meer!


Dit is volgens mij het steeds terugkerende beeld, werd mij een paar weken geleden al verteld door een klantenservice medewerker. Ik ben ook verbaasd dat die switch nog steeds niet vervangen is blijkbaar. Maar bedankt voor de update!

Reputatie 7
Badge +16

Guidion is niet de juiste weg: ik herstel dat foutieve ticket. Sorry hiervoor! Ik stuur direct KPN aan @dannyde 

Reputatie 3

@Jason los van dat dit zowiezo moet worden opgelost heb ik morgen een extreem belangrijke zoom conference die ik moet leiden en dat gaat niet op een mobiel met 1-2 streepjes

van de week ben ik gaan rondrijden in mijn auto om een betere verbinding te krijgen

Reputatie 7
Badge +16

@dannyde Je bent momenteel de enige die nog offline is, we hebben alle opties doorgenomen en ik ben er vrij zeker van dat een port move het enige is dat momenteel zal werken. Anders blijf je om de haverklap hetzelfde issue tegen het lijf lopen. Ik heb dit meteen uit laten voeren - het zal straks effect moeten hebben. Kun je het over een uurtje nog eens controleren?

Reputatie 2

Dank voor je antwoord, @Lisa ! En ik zal het topic rondom de problemen bij omzetten WBA/ODF in de gaten houden.

Reputatie 4

@Lisakun jij niet nagaan of er vandaag een lijnoplevering gepland stond in de buurt van @ElbowlessGoat ?

 

Zeker als dit een WBA > ODF aanvraag is, wijst dat ons wellicht in de juiste richting waarom @ElbowlessGoat geen internetverbinding had en er op de ONT een PON LEDje stond te knipperen...

Reputatie 3

@thomas77 Heb je helemaal gelijk in! In dit geval wil ik jullie volledig meenemen in wat wij te horen krijgen en er zo duidelijk mogelijk over zijn. Als ik iets anders hoor, dan bericht ik dat meteen.

Top @Jason dit is inderdaad de behoefte in deze topic. Aan alle andere, ga dan ook niet met de klantenservice bellen maar laat Jason ons updaten. Klantenservice weet ons toch niets te vertellen. Na het oplossen kan je de klantenservice bellen voor vergoedingen. 

agreed! dank Jason

Reputatie 3

Ik heb nog niet eens een afspraak binnen. Inmiddels gaan we door naar dag 7 zonder internet en 0 hulp vanuit T-mobile.

Je krijgt zo de mail gok ik, maar dan alsnog ik heb grote twijfels of guidion dit kan oplossen

Dat bedoel ik dus. Wat hier boven ook aangegeven wordt; waarom kan de monteurn dit niet direct oppakken. Op een hoge prioriteit. 

 

Het kan toch niet zo zijn dat we nu weer een weekend zonder internet zitten. En dat men doodleuk aangeeft dat hier geen compensatie voor komt. 

Reputatie 7
Badge +16

@KevinJK88 RF/KPN heeft doorgegeven dat het incident bij jou definitief verholpen is. Er is signaal gemeten, de dempingwaardes zijn goed, er is geen fout meer te ontdekken. Strookt dit met jouw eigen bevindingen sinds gisteravond?

Reputatie 3

Er zijn nog geen verbeteringen merkbaar en het onderzoek loopt door. Ik heb momenteel niets nieuws te melden all, maar ik houd het volledig in de gaten.

Thanks voor de update

Reputatie 7

Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.

Reputatie 3

Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.

Nee heb al tmo abbo met onbeperkt internet. Ik wil dat jullie naar een constructieve oplossing werken en die switch eens gaan vervangen. Graag kom ik ook in contact met iemand van operations. BO stuurt operations aan ipv technische dienst. Zie mijn ticket BO 2021080611005321

Reputatie 3

Hi @KevinJK88 @ElbowlessGoat @LRvdLinden @Autowiel Dank voor de meldingen en excuses dat het weer mis gaat, we zijn in contact met de collega's van de technische dienst. @KevinJK88 @ElbowlessGoat Ik stuur jullie zo een code door via een privébericht zodat jullie die kunnen gebruiken. @LRvdLinden @Autowiel Als jullie er ook één kunnen gebruiken laat het dan even weten dan geef ik er jullie ook direct één door.

Top dankjewel! Zie de code graag tegemoet. Daarnaast zou het top zijn als jullie op dezelfde wijze ons van updates kunnen voorzien zoals @Jason de laatste keer gedaan heeft.

 

 

Reputatie 2

@Brian alvast bedankt voor de code! Hopelijk worden we net zo goed op de hoogte gehouden van de status/voortgang als de vorige keer.

Overigens is die structurele oplossing waar @LRvdLinden het over heeft wel nodig, want mijn vrouw begint nog gefrustreerder te raken hierover dan ikzelf. Als er dus geen structurele oplossing komt, laat ik net als anderen eerder in dit topic mijn contract ontbinden omdat T-Mobile blijkbaar geen gedegen oplossingen levert/laat leveren en dit niet hoog genoeg op de agenda staat. 

Zie de maand augustus als een maand dat TMobile in een proefperiode zit bij mij.

 

Daarnaast wil ik ook graag horen of T-Mobile nu eindelijk wel eens iets wil doen aan vergoeding voor de gemiste tijd, want de 2 storingen die ik individueel had zijn 1 ding, maar 3 bredere storingen waar meerdere personen last van hebben in een maand tijd is toch echt te gek voor woorden en ik vind het ontzettend vreemd als hier geen compensatie tegenover staat. Het feit dat TMobile backoffice blijkbaar niet genoeg tanden laat zien naar hun aanbieders voor een structurele oplossing geeft me sterk het vermoeden dat TMobile wellicht beter geen ISP kan zijn en zich lekker met mobiele telefonie moet bezig houden.

Edit: Dit is natuurlijk geen persoonlijke aanval naar wie dan ook, laat dat duidelijk zijn. Dit is de frustratie richting TMobile Internet als organisatie onderdeel.

Reputatie 3

@Brian alvast bedankt voor de code! Hopelijk worden we net zo goed op de hoogte gehouden van de status/voortgang als de vorige keer.

Overigens is die structurele oplossing waar @LRvdLinden het over heeft wel nodig, want mijn vrouw begint nog gefrustreerder te raken hierover dan ikzelf. Als er dus geen structurele oplossing komt, laat ik net als anderen eerder in dit topic mijn contract ontbinden omdat T-Mobile blijkbaar geen gedegen oplossingen levert/laat leveren en dit niet hoog genoeg op de agenda staat. 

Zie de maand augustus als een maand dat TMobile in een proefperiode zit bij mij.

 

Daarnaast wil ik ook graag horen of T-Mobile nu eindelijk wel eens iets wil doen aan vergoeding voor de gemiste tijd, want de 2 storingen die ik individueel had zijn 1 ding, maar 3 bredere storingen waar meerdere personen last van hebben in een maand tijd is toch echt te gek voor woorden en ik vind het ontzettend vreemd als hier geen compensatie tegenover staat. Het feit dat TMobile backoffice blijkbaar niet genoeg tanden laat zien naar hun aanbieders voor een structurele oplossing geeft me sterk het vermoeden dat TMobile wellicht beter geen ISP kan zijn en zich lekker met mobiele telefonie moet bezig houden.

Je kan de klantenservice gewoon bellen voor compensatie per storing die je ondervonden heb. 

Reageer