Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)


Reputatie 3

3 weken geleden hebben wij op de donderdag last gehad van een internet storing. Achteraf bleek dit te maken hebben met een wijk storing(Klantenservice van T-Mobile wist dit niet en stuurde een monteur aan).

 

Sinds dit moment - klapt ons internet er om de haverklap uit. Het netwerk zelf binnen het huis blijft overeind. Er komt alleen niets meer binnen van buiten.

 

Het internet lampje(#3) op de modem is ROOD. Ik heb inmiddels alweer 10 keer aan de lijn gehangen met T-Mobile - een achterlijke voucher gehad als compensatie. Sinds wij klant zijn bij jullie is het niets dan ellende. Tot 3x toe een defect wifi punt opgestuurd gekregen(uit eindelijk zelf maar een wifi punt aangeschaft).

 

Misschien dat de support hier op het forum beter is - want ik begin het goed zat te worden. Door Corona kan ik alleen maar thuiswerken(kantoor is nog steeds een no-go bij ons) Ik ben dus afhankelijk van mijn internet verbinding.

 

Vanochtend wederom gebeld met T-Mobile en zij geven aan dat ik minstens 3 dagen moet wachten tot mijn “ticket” door de backoffice opgepakt gaat worden. Dit is toch ongelooflijk? Hoe kan het zijn dat ik zo lang moet wachten op een oplossing terwijl ik wel elke maand de volle mep mag gaan betalen waarvan ik zeker de helft van de tijd geen internet heb.

Modem: Zyxel T-50

Glasvezel kastje van Huawei

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 August 2021, 16:59

Bekijk origineel

457 reacties

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: Goedemiddag all, goed nieuws! Vanavond vinden omstreeks 19:00 weer herstelwerkzaamheden plaats op locatie. We hebben nu dieper geanalyseerd en er wordt ook naar een andere centrale in de wijk gekeken. Ook heeft de netwerkbeheerder werkzaamheden gedaan om het aan hun kant op te lossen. We houden jullie op de hoogte.

Reputatie 3

UPDATE: Goedemiddag all, goed nieuws! Vanavond vinden omstreeks 19:00 weer herstelwerkzaamheden plaats op locatie. We hebben nu dieper geanalyseerd en er wordt ook naar een andere centrale in de wijk gekeken. Ook heeft de netwerkbeheerder werkzaamheden gedaan om het aan hun kant op te lossen. We houden jullie op de hoogte.

Dus geen internet vanavond? Uit je antwoord maak ik op dat de werkzaamheden stil hebben gelegen?

Reputatie 3

Ik heb ook sinds donderdag middag geen internet(apeldoorn zuidbroek) vrijdag was al bekend dat er een kabelbreuk was dus waarom pas een monteur dinsdagavond begint… het treft in totaal 24 adressen, lijkt me geen klein probleem… ik snap ook echt niet dat anno 2021 er zulke slechte slechte response/oplos tijden worden gehandhaaft..storing kan maar oplossing binnen 24 uur max 48 uur

ik werk ook thuis en kan gewoon niet fatsoenlijk werken, het mobiele netwerk is hier ook ondermaats dus via een hotspot is ook vrijwel niet te doen…

de monteur die hier vrijdag was wist te melden dat het vaak misgaat wanneer een monteur een nieuwe aansluiting fysiek aansluit in de kast/centrale van de wijk en letterlijk verkeerd prikt en het dus voor andere adressen verziekt.. klinkt niet als een probleem hier maar daar ligt al iets waar tmobile iets aan kan doen

tmobile ajb update jullie 1980 service tijden naar 2021 en zorg dat de guidion monteurs zsm de kasten/centrale van de wijken in mogen

Goedemorgen, we beginnen vandaag helaas zonder internet (net zoals de voorgaande 6 dagen) ik had wel verwacht dat er gisteravond een update zou komen van de werkzaamheden, maar helaas. @TMobile graag zsm een indicatie vam de oplostijd of een alternatieve oplossing (geen voucher). Het wordt nu echt tijd dat er geleverd gaat worden.

Reputatie 3

Hier helaas (zoals helaas verwacht) ook nog geen internet

@tmobile get your act together, oplossen en communiceren, het laatste helpt in ieder geval een beetje klanten gerust te stellen

@Jason update????

Reputatie 7

Hi all, bij de werkzaamheden van gisteravond is er naar voren gekomen dat er mogelijk een aantal verbindingen niet op de juiste manier lopen. Er gaat nu een combiteam van onze monteurs en die van de netbeheerder naar de betreffende locatie(s) om dit te herstellen. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Reputatie 3

Hi all, bij de werkzaamheden van gisteravond is er naar voren gekomen dat er mogelijk een aantal verbindingen niet op de juiste manier lopen. Er gaat nu een combiteam van onze monteurs en die van de netbeheerder naar de betreffende locatie(s) om dit te herstellen. We houden jullie uiteraard op de hoogte van de voortgang.

Dus het is logisch dat er voor meerdere mensen de verbinding gewoon nooit goed gewerkt heeft? 

Ik praat dan even over mijn eigen situatie; Waarbij ik meerdere malen heb aangegeven dat het niet werkt - de monteur mijn eigen thuis situatie(bekabeling en apparatuur) de schuld geeft van een slechte verbinding, terwijl het probleem dus overduidelijk bij jullie ligt.

 

Je moet je schamen als provider zijnde voor de huidige situatie. Niet alleen voor wat we nu naar voren komt - maar überhaupt voor de storing zelf. Wederom zitten we weer een nieuwe ochtend zonder internet hier in Zuidbroek - jullie Servicedesk geeft opnieuw aan dat het waarschijnlijk deze week nog niet opgelost gaat zijn. De waardeloze oplossing van een voucher + een hotspot werkt niet goed. Ondertussen kan ik(en vele andere) nog steeds niet thuiswerken en is er nog steeds geen fatsoenlijke oplostijd gecommuniceerd. 

 

Ik mag toch hopen dat jullie met een flinke vergoeding aan komen zetten voor de afgelopen dagen. De hoeveelheid verlof uren die ik hiervoor heb moeten opnemen vanuit mijn werkgever - abonnementen waarvan ik geen gebruik heb kunnen maken thuis.

 

Waardeloos - werkelijk waar

Reputatie 3

Bedankt voor het antwoord Brian

wanneer denken jullie dat dit is opgelost

ik snap heel goed dat er geen keiharde garanties kunnen worden afgegeven, maar een ETA zou fijn zijn

En wat is het terugval scenario indien dit niet vandaag wordt opgelost, welk alternatief gaat tmobile regelen

Ik mag toch hopen dat uitspraak van klantenservice  (niet oplossen deze week)niet serieus is.

@Brian WAT IS DE VERWACHTE OPLOSTIJD???

En als het wel zo is verwacht ik dat we nu tijdelijk via een ander lijntje (KPN?) te worden aangesloten. Hoe ? Geen idee, maar dat is voor T mobile om op te lossen 

@KevinJK88 hier loopt de schade ook op! #zwaarwaardeloos

Bij mij was de verbinding altijd prima! Maar door een kabel breuk had ik vanaf donderdagavond niets meer. Ik neem aan dat dit sneller hersteld is dan allerlei leidingen die niet goed lopen? 
ik hoop niet dat er nu leidingen worden veranderd zodat er nu problemen gaan ontstaan….

 

@Brian 

is de kapotte glasvezel nu al wel gewoon opgelost dan?

Reputatie 3

Ik hoor zonet dat het 40 adressen treft, er zijn 2 monteurs ter plekke aan het werk

@tmobile, stuur die 2 wellicht wat backup

Reputatie 3

@Brian een kruising in het netwerk is zo te zien met een OTDR. Wat gaat er nu precies gebeuren? En wat is de verwachte oplostijd?

Reputatie 3

Zojuist wederom gesproken met de klantenservice van T-Mobile. Zij geven aan dat het nog wel even gaat duren.

 

Er zal GEEN compensatie gegeven worden voor de dagen dat er een storing is geweest omdat dit onder de zogenaamde “vervolgschade” vervalt. T-Mobile is hier NIET verantwoordelijk voor.

 

Dit is toch te belachelijk voor woorden dat dit anno 2021 nog zo kan.

Reputatie 1

Ik ben benieuwd naar weer een officiële statement vanuit T-Mobile hierover, want ruim een week is wel heel erg lang. En na het weekend zou ik echt niet wenselijk vinden. 

Reputatie 3

Ik vrees het ergste, onacceptabel maar het zou me niks verbazen als we volgende week pas internet hebben

Reputatie 1

Zojuist wederom gesproken met de klantenservice van T-Mobile. Zij geven aan dat het nog wel even gaat duren.

 

Er zal GEEN compensatie gegeven worden voor de dagen dat er een storing is geweest omdat dit onder de zogenaamde “vervolgschade” vervalt. T-Mobile is hier NIET verantwoordelijk voor.

 

Dit is toch te belachelijk voor woorden dat dit anno 2021 nog zo kan.

Dit begrijp ik dus niet. Als T-Mobile er niet verantwoordelijk voor is, wie dan wel? Wij betalen voor iets wat we niet geleverd krijgen! En als je betaald voor een product, hoor je die ook te krijgen.

Reputatie 3

Ik vrees het ergste, onacceptabel maar het zou me niks verbazen als we volgende week pas internet hebben

Dat zal mij ook niks verbazen. Hier ga ik zeker nog een case van maken. 

Reputatie 3

@Jason @Sander @eric @Brian is er al een update bekend?

Reputatie 7

Hi allen,

Een verwachte oplostijd is vaak lastig te geven omdat dit echt afhangt van de situatie ter plekke maar de verwachte oplostijd is in de loop van vandaag. Wellicht ten overvloede maar dit is een indicatie, mochten er zich onvoorziene problemen voordoen dan kunnen de werkzaamheden uitlopen. Zodra er meer bekend is delen we dat direct!

Reputatie 3

@Brian zojuist springt het aan! nog niet de 1000/1000 wat het hoort te zijn maar het begint te kopen.

 

Reputatie 3

@Brian zojuist springt het aan! nog niet de 1000/1000 wat het hoort te zijn maar het begint te kopen.

 

Fijn dat het bij jullie werkt! Bij ons helaas nog niet 

Ook hier springt alles op groen! (Zuidbroek)

Hier (Zuidbroek) alles nog rood

Reputatie 1

Bij mij (Zuidbroek) doet ie het weer! 😱

Reageer