Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)


Reputatie 3

3 weken geleden hebben wij op de donderdag last gehad van een internet storing. Achteraf bleek dit te maken hebben met een wijk storing(Klantenservice van T-Mobile wist dit niet en stuurde een monteur aan).

 

Sinds dit moment - klapt ons internet er om de haverklap uit. Het netwerk zelf binnen het huis blijft overeind. Er komt alleen niets meer binnen van buiten.

 

Het internet lampje(#3) op de modem is ROOD. Ik heb inmiddels alweer 10 keer aan de lijn gehangen met T-Mobile - een achterlijke voucher gehad als compensatie. Sinds wij klant zijn bij jullie is het niets dan ellende. Tot 3x toe een defect wifi punt opgestuurd gekregen(uit eindelijk zelf maar een wifi punt aangeschaft).

 

Misschien dat de support hier op het forum beter is - want ik begin het goed zat te worden. Door Corona kan ik alleen maar thuiswerken(kantoor is nog steeds een no-go bij ons) Ik ben dus afhankelijk van mijn internet verbinding.

 

Vanochtend wederom gebeld met T-Mobile en zij geven aan dat ik minstens 3 dagen moet wachten tot mijn “ticket” door de backoffice opgepakt gaat worden. Dit is toch ongelooflijk? Hoe kan het zijn dat ik zo lang moet wachten op een oplossing terwijl ik wel elke maand de volle mep mag gaan betalen waarvan ik zeker de helft van de tijd geen internet heb.

Modem: Zyxel T-50

Glasvezel kastje van Huawei

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 August 2021, 16:59

Bekijk origineel

457 reacties

Hier (Zuidbroek ) doet hij het ook weer gelukkig!

bedankt voor de oplossing!

Reputatie 3

Hier Zuidbroek nog steeds niet werkend.

Hij doet het wel.. maar nog lang niet zoals voor de storing.. dit is vanaf een computer met een vaste lijn.

Reputatie 7

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Reputatie 3

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Modem is 2x herstart. Het Huawei kastje is 2x herstart en niets doet het nog hier.

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Modem is 2x herstart. Het Huawei kastje is 2x herstart en niets doet het nog hier.

Hier ook niet, zo dood als een pier. PROBLEEM IS NIET OPGELOST

Reputatie 3

Klantenservice geeft aan dat alles opgelost is en willen geen onderzoek verder doen.

 

Hoe kan dit?! Wat is dit voor bizarre bende dat jullie aangeven dat alles opgelost is terwijl ik en andere klanten nog geen verbinding hebben.

Reputatie 3

@Lisa @Brian @Jason Gaan jullie hier nog iets aan doen?

 

Of zijn jullie nu van plan om ons links te laten liggen en dit topic dood te laten bloeden? Wat ik hierboven ook al aangaf - jullie klantenservice weet ook niet wat ze moeten doen.

 

Modem is nu in totaal 3x gereset aan de telefoon samen met een medewerker - en ja doormiddel van het pinnetje aan de achterkant.

Huawei kastje is 3x uit gezet voor 30 seconden.

Reputatie 2

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Hi Lisa, hier is de verbinding terug en ook op de juiste snelheden. Alles lijkt dus weer naar behoren te werken.

Ik wil wel graag weten of het klopt wat Kevin zei over dat er geen compensatie gegeven zou worden. Als het er een dag uit had gelegen had ik dit kunnen begrijpen. Maar bijna een week offline waarbij de workaround halfbakken is en eigenlijk alleen een noodoplossing die ok is om een paar uur te overbruggen vind ik zeker reden tot compensatie. Zou jij voor ons kunnen uitzoeken hoe dit in elkaar steekt en zorgt dat er een gedegen antwoord komt? Als dit ‘vervolgschade’ is die hier niet onder valt, dan houdt het in dat er een rootcause analysis van het (aanhoudende) probleem is geweest en dat er dus eigenlijk 2 losse problemen zijn geweest. Dan zou ik van beide graag willen weten wat er speelde en hoe dit al dan niet verband hield met elkaar.

Dit is T-Mobile ons, naar mijn mening, op zijn minst verschuldigd na de slechte informatiestroom over de afgelopen 6 dagen.

Edit: een zin gecorrigeerd.

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Hi Lisa, hier is de verbinding terug en ook op de juiste snelheden. Alles lijkt dus weer naar behoren te werken.

Ik wil wel graag weten of het klopt wat Kevin zei over dat er geen compensatie gegeven zou worden. Als het er een dag uit had gelegen had ik dit kunnen begrijpen. Maar bijna een week offline waarbij de workaround halfbakken is en eigenlijk alleen een noodoplossing die ok is om een paar uur te overbruggen vind ik zeker reden tot compensatie. Zou jij voor ons kunnen uitzoeken hoe dit in elkaar steekt en zorgt dat er een gedegen antwoord komt? Als dit ‘vervolgschade’ is die hier niet onder valt, dan houdt het in dat er een rootcause analysis van het (aanhoudende) probleem is geweest en dat er dus eigenlijk 2 losse problemen zijn geweest. Dan zou ik van beide graag willen weten wat er speelde en hoe dit al dan niet verband hield met elkaar.

Dit is T-Mobile ons, naar mijn mening, op zijn minst verschuldigd na de slechte informatiestroom over de afgelopen 6 dagen.

Edit: een zin gecorrigeerd.

Hi guys,

Goed nieuws! Zojuist hebben wij het bericht gekregen dat klanten uit Apeldoorn weer online zijn. De monteur heeft het probleem op locatie opgelost. Indien je nog geen diensten ervaart, voer dan een herstart van het modem uit. In dit artikel lees jij hoe je dat kunt doen. Ik hoor heel graag of jullie verbinding weer up and running is! 💪

 

Hi Lisa, hier is de verbinding terug en ook op de juiste snelheden. Alles lijkt dus weer naar behoren te werken.

Ik wil wel graag weten of het klopt wat Kevin zei over dat er geen compensatie gegeven zou worden. Als het er een dag uit had gelegen had ik dit kunnen begrijpen. Maar bijna een week offline waarbij de workaround halfbakken is en eigenlijk alleen een noodoplossing die ok is om een paar uur te overbruggen vind ik zeker reden tot compensatie. Zou jij voor ons kunnen uitzoeken hoe dit in elkaar steekt en zorgt dat er een gedegen antwoord komt? Als dit ‘vervolgschade’ is die hier niet onder valt, dan houdt het in dat er een rootcause analysis van het (aanhoudende) probleem is geweest en dat er dus eigenlijk 2 losse problemen zijn geweest. Dan zou ik van beide graag willen weten wat er speelde en hoe dit al dan niet verband hield met elkaar.

Dit is T-Mobile ons, naar mijn mening, op zijn minst verschuldigd na de slechte informatiestroom over de afgelopen 6 dagen.

Edit: een zin gecorrigeerd.

Hier werkt het niet, dus niet alle leidingen zijn hersteld dus storing afmelden kan niet en (2) de schade loopt dus gewoon door.

Reputatie 3

Ik krijg nu ook weer te horen dat er een nieuwe case wordt gemaakt en we van voor af aan gaan beginnen.

 

DIT KAN TOCH NIET WAAR ZIJN T-MOBILE!

Reputatie 3

Hi allen,

Een verwachte oplostijd is vaak lastig te geven omdat dit echt afhangt van de situatie ter plekke maar de verwachte oplostijd is in de loop van vandaag. Wellicht ten overvloede maar dit is een indicatie, mochten er zich onvoorziene problemen voordoen dan kunnen de werkzaamheden uitlopen. Zodra er meer bekend is delen we dat direct!

Bedankt Brian

Reputatie 3

Hier helaas nog geen internet 

Reputatie 3

Wat een kwakzalverij dit gebeuren, klantenservice gesproken.. lieve dame heel hulpzaam die er niks aan kan doen maar bottom line idd opnieuw naar de technische dienst (wellicht technische weglaten) naar ‘een’ dienst waar ze denk ik met Dummy guides werken

ik heb werkelijk waar nog nooit zo’n amateuristisch verhaal gezien

wellicht staat tmobile daarom te koop, deutsche telekom denkt weg met die handel, niks ‘deutsch’ aan.. deutsche punktlichtkeit ver te zoeken

 

Reputatie 3

Vandaag kunnen we in ieder geval geen internet meer verwachten

Reputatie 3

Vandaag kunnen we in ieder geval geen internet meer verwachten

Yup, dat denk ik ook niet.

 

Zojuist 53 minuten aan de lijn gezeten - van de 36 keer dat ik gebeld heb - voel ik mij voor het eerst “gehoord”. Medewerker heeft alles uitgemeten en nagevraagd bij de backoffice;

 

Conclusie: Monteur is al uren van locatie verdwenen nadat hij de laatste kabels heeft aangesloten. Verwachte oplostijd is nu aankomende dinsdag na het weekend.

 

Kan wel janken. Wat een klote bedrijf. 

 

En de mods @Brian @Jason @Lisa laten niks meer van zich horen. Top geregeld mensen!

Reputatie 7

Hi @KevinJK88, @Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Reputatie 3

Hi @KevinJK88@Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Dank je wel Lisa

ik hoop dat ik uiterlijk morgen weer internet heb.

wellicht handig als jullie guidion zelf aansturen gezien hij/zij langs 3 adressen moet met dezelfde storing en het mooi kan combineren, qua kennis en met name de reisafstand

Reputatie 3

Hi @KevinJK88@Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Lisa, de monteur kan pas vrijdag 

onacceptabel, regel svp een monteur morgen

Hoe en wat is jullie uitdaging 

ik heb overigens mijn twijfels of hij/zij dit kan verhelpen, wat hij mij vrijdag vertelde geeft mij de indruk dat als ie hier komt zal zeggen er komt geen signaal binnen.. lampje PON vd converter knippert… hij moet dan tmobile zelf bellen ter plekke.. zorg er svp voor dat hij/zij  in staat is het op te lossen 

Reputatie 3

Ik heb nog niet eens een afspraak binnen. Inmiddels gaan we door naar dag 7 zonder internet en 0 hulp vanuit T-mobile.

Hi @KevinJK88@Mark_64 en @dannyde, ik had echt heel erg graag gelezen dat jullie ook weer online waren! Ik heb meteen bij mijn collega's aangegeven dat nog niet iedereen uit Apeldoorn online is. Ik wilde graag de optie van een Factory Reset van het modem met jullie delen. Maar ik zie achter de schermen dat dit door jullie alle drie al is uitgevoerd en er al vervolgstappen zijn genomen door mijn collega's. Ik zie gelukkig dat Guidion zojuist is aangestuurd voor jullie @KevinJK88 en @Mark_64, dus ik hoop dat er snel een plekje vrij is in de agenda van Guidion. Mijn excuses dat het niet op een andere manier is gelukt. Voor jou @dannyde heb ik ervoor gezorgd dat het verzoek dat nu is ingediend voor de technische dienst is omgezet naar het direct aansturen van Guidion. Dus ook voor jou zijn de hulptroepen ingeschakeld!

 

 

Lisa, de monteur kan pas vrijdag 

onacceptabel, regel svp een monteur morgen

Hoe en wat is jullie uitdaging 

ik heb overigens mijn twijfels of hij/zij dit kan verhelpen, wat hij mij vrijdag vertelde geeft mij de indruk dat als ie hier komt zal zeggen er komt geen signaal binnen.. lampje PON vd converter knippert… hij moet dan tmobile zelf bellen ter plekke.. zorg er svp voor dat hij/zij  in staat is het op te lossen 


 

ik ga er ook van uit dat Guidon bevestigt wat iedereen al weet

 

Reputatie 3

Ik vind het sowieso belachelijk dat er nu een monteur langs moet komen terwijl de storing nog niet opgelost is.

 

Waarom is de monteur überhaupt van locatie vertrokken zonder het probleem volledig op te lossen? Waar gaat dit over.

Reputatie 3

Ik heb nog niet eens een afspraak binnen. Inmiddels gaan we door naar dag 7 zonder internet en 0 hulp vanuit T-mobile.

Je krijgt zo de mail gok ik, maar dan alsnog ik heb grote twijfels of guidion dit kan oplossen

Reputatie 3

Ik heb nog niet eens een afspraak binnen. Inmiddels gaan we door naar dag 7 zonder internet en 0 hulp vanuit T-mobile.

Je krijgt zo de mail gok ik, maar dan alsnog ik heb grote twijfels of guidion dit kan oplossen

Dat bedoel ik dus. Wat hier boven ook aangegeven wordt; waarom kan de monteurn dit niet direct oppakken. Op een hoge prioriteit. 

 

Het kan toch niet zo zijn dat we nu weer een weekend zonder internet zitten. En dat men doodleuk aangeeft dat hier geen compensatie voor komt. 

Reputatie 3

Ik zie dat het topic “beantwoord” is. Ga hier absoluut niet mee akkoord. Het mag dan opgelost zijn voor een x aantal mensen. Maar er zijn er nog genoeg zonder verbinding.

 

 

Reageer