Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)


Reputatie 3

3 weken geleden hebben wij op de donderdag last gehad van een internet storing. Achteraf bleek dit te maken hebben met een wijk storing(Klantenservice van T-Mobile wist dit niet en stuurde een monteur aan).

 

Sinds dit moment - klapt ons internet er om de haverklap uit. Het netwerk zelf binnen het huis blijft overeind. Er komt alleen niets meer binnen van buiten.

 

Het internet lampje(#3) op de modem is ROOD. Ik heb inmiddels alweer 10 keer aan de lijn gehangen met T-Mobile - een achterlijke voucher gehad als compensatie. Sinds wij klant zijn bij jullie is het niets dan ellende. Tot 3x toe een defect wifi punt opgestuurd gekregen(uit eindelijk zelf maar een wifi punt aangeschaft).

 

Misschien dat de support hier op het forum beter is - want ik begin het goed zat te worden. Door Corona kan ik alleen maar thuiswerken(kantoor is nog steeds een no-go bij ons) Ik ben dus afhankelijk van mijn internet verbinding.

 

Vanochtend wederom gebeld met T-Mobile en zij geven aan dat ik minstens 3 dagen moet wachten tot mijn “ticket” door de backoffice opgepakt gaat worden. Dit is toch ongelooflijk? Hoe kan het zijn dat ik zo lang moet wachten op een oplossing terwijl ik wel elke maand de volle mep mag gaan betalen waarvan ik zeker de helft van de tijd geen internet heb.

Modem: Zyxel T-50

Glasvezel kastje van Huawei

 

icon

Beste antwoord door Brian 6 August 2021, 16:59

Bekijk origineel

457 reacties

Reputatie 7
Badge +16

De andere switches in de centrale lijken vooralsnog inderdaad niet getroffen te zijn - onderzoek gaat verder op de boosdoener. Mogelijke aanpassingen zullen worden nagegaan. Later meer!

Reputatie 3

De andere switches in de centrale lijken vooralsnog inderdaad niet getroffen te zijn - onderzoek gaat verder op de boosdoener. Mogelijke aanpassingen zullen worden nagegaan. Later meer!

top dank je voor de update en die van eerder

De andere switches in de centrale lijken vooralsnog inderdaad niet getroffen te zijn - onderzoek gaat verder op de boosdoener. Mogelijke aanpassingen zullen worden nagegaan. Later meer!


Dit is volgens mij het steeds terugkerende beeld, werd mij een paar weken geleden al verteld door een klantenservice medewerker. Ik ben ook verbaasd dat die switch nog steeds niet vervangen is blijkbaar. Maar bedankt voor de update!

Reputatie 7
Badge +16

@thomas77 Heb je helemaal gelijk in! In dit geval wil ik jullie volledig meenemen in wat wij te horen krijgen en er zo duidelijk mogelijk over zijn. Als ik iets anders hoor, dan bericht ik dat meteen.

Reputatie 3

@thomas77 Heb je helemaal gelijk in! In dit geval wil ik jullie volledig meenemen in wat wij te horen krijgen en er zo duidelijk mogelijk over zijn. Als ik iets anders hoor, dan bericht ik dat meteen.

Top @Jason dit is inderdaad de behoefte in deze topic. Aan alle andere, ga dan ook niet met de klantenservice bellen maar laat Jason ons updaten. Klantenservice weet ons toch niets te vertellen. Na het oplossen kan je de klantenservice bellen voor vergoedingen. 

Reputatie 3

@thomas77 Heb je helemaal gelijk in! In dit geval wil ik jullie volledig meenemen in wat wij te horen krijgen en er zo duidelijk mogelijk over zijn. Als ik iets anders hoor, dan bericht ik dat meteen.

Top @Jason dit is inderdaad de behoefte in deze topic. Aan alle andere, ga dan ook niet met de klantenservice bellen maar laat Jason ons updaten. Klantenservice weet ons toch niets te vertellen. Na het oplossen kan je de klantenservice bellen voor vergoedingen. 

agreed! dank Jason

Reputatie 7
Badge +16

Mocht een Unlimited Internet voucher momenteel gewenst zijn, laat het zeker weten. Dan stuur ik er meteen eentje per privébericht. Ik snap dat het niet altijd een uitkomst biedt, maar soms kan het bijdragen aan een ietwat draagbare situatie thuis met alle apparatuur op wifi!

Reputatie 7
Badge +16

Er zijn nog geen verbeteringen merkbaar en het onderzoek loopt door. Ik heb momenteel niets nieuws te melden all, maar ik houd het volledig in de gaten.

Reputatie 3

Er zijn nog geen verbeteringen merkbaar en het onderzoek loopt door. Ik heb momenteel niets nieuws te melden all, maar ik houd het volledig in de gaten.

Thanks voor de update

Reputatie 7
Badge +16

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Hoop ergens echt dat dit vandaag alsnog opgelost gaat worden. Nu hebben we in de avond wel een hotspot om wat te kunnen doen - maar zoveel kan je er ook niet mee. 

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Hier al 3 onbeperkte abbo’s ;)

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Bedankt maar ik heb nog een geldige voucher die donderdag afloopt

hotspot werkt alleen als ik buiten zit, nu is dat bijv lastig om het nu regent

Reputatie 7
Badge +16

Even een vraag tussendoor: knippert bij jullie het PON-lampje of FO-link lampje op de converter? Bij de witte converter gaat het om PON, bij de zwarte converter om FO-link.

Reputatie 2

Mocht een Unlimited Internet voucher momenteel gewenst zijn, laat het zeker weten. Dan stuur ik er meteen eentje per privébericht. Ik snap dat het niet altijd een uitkomst biedt, maar soms kan het bijdragen aan een ietwat draagbare situatie thuis met alle apparatuur op wifi!

Hi Jason, zelf heb ik een unlimited abbonnement, maar mijn vrouw heeft bijvoorbeeld geen T-Mobile abbonnement. Onze kantoordagen wisselen elkaar af. 
Als ik je vraag om een unlimited code voor haar, kun je dan ook kostenloos een simkaart toe laten sturen zodat die code ook nuttig ingezet kan worden? Dat is een beetje het issue waar anderen met mij tegenaan lopen: een workaround die voor een (statistisch gezien) groot deel van de klanten niet zou helpen.

Zoals anderen ook al zeiden: dit is niet persoonlijk gericht tegen de moderators en ik zie dat je hier je best doet om het in goede banen te leiden. Communicatie, ook na een storing, kan echter nog wel verbeteren. Het is fijn te lezen van TAVL dat Super Users hierin mee worden genomen, maar daarin zie ik ook wel weer het gevaar dat juist de mening/feedback van klanten die niet dergelijke status hebben juist overgeslagen wordt, terwijl dat nou net de personen zijn waarbij er meer moeite nodig is om ze te binden. Een super user heeft namelijk toch al een redelijke binding, anders zou hij of zij die status niet hebben. Misschien dat je dit stukje feedback ook eens mee kan geven.

Ik praat graag mee in onderzoeken etc om zaken te verbeteren, maar ik ben niet iemand die veel op de ‘community’ rondhangt tenzij ik hier een reden voor heb, en tot nu toe heb ik daar helaas weinig reden toe gezien behalve bij storingen.

Reputatie 3

Even een vraag tussendoor: knippert bij jullie het PON-lampje of FO-link lampje op de converter? Bij de witte converter gaat het om PON, bij de zwarte converter om FO-link.

Pon knippert hier snel

Reputatie 2

Even een vraag tussendoor: knippert bij jullie het PON-lampje of FO-link lampje op de converter? Bij de witte converter gaat het om PON, bij de zwarte converter om FO-link.

Hier een witte Huawei converter en daar knippert het PON lampje.

Reputatie 3

Even een vraag tussendoor: knippert bij jullie het PON-lampje of FO-link lampje op de converter? Bij de witte converter gaat het om PON, bij de zwarte converter om FO-link.

Pon knippert hier snel

Witte converter hier dus

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Bedankt maar ik heb nog een geldige voucher die donderdag afloopt

hotspot werkt alleen als ik buiten zit, nu is dat bijv lastig om het nu regent

De zon schijnt weer. Je kunt weer hotspotten🤣

Even een vraag tussendoor: knippert bij jullie het PON-lampje of FO-link lampje op de converter? Bij de witte converter gaat het om PON, bij de zwarte converter om FO-link.

Hier de witte fiber-converter: PON knippert inderdaad, soms met tussenpozen van 5 seconden steady waarna  het vervolgens weer snel gaat knipperen (2 keer per seconde aan/uit)

Reputatie 3

Hier knippert de PON ook.. Daarnaast gaf de monteur gisteren aan dat dit al maanden bekend is bij de Huawei converter. Hij had het er over dat ze vanuit Guidion al een work around hadden doorgegeven en dat is de converter verwijderen uit het systeem en opnieuw toevoegen - heeft de monteur gisteren bij mij ook gedaan en ik had direct weer internet

Even een vraag tussendoor: knippert bij jullie het PON-lampje of FO-link lampje op de converter? Bij de witte converter gaat het om PON, bij de zwarte converter om FO-link.


Pon lampje knippert, maar brandt soms ook even wat langer

Reputatie 7
Badge +16

Hartelijk dank voor jullie snelle reacties allemaal! Ik geef het meteen door. 

@ElbowlessGoat Zeer goede feedback, ik neem dit zeker mee! 👍 

We hebben in principe geen optie om vanuit hier simkaarten toe te sturen, maar ik wil zeker meedenken: indien het mogelijk is om een prepaid simmetje aan te schaffen bij een lokale T-Mobile winkel, dan vergoed ik de gemaakte kosten met alle liefde en zetten we er direct een Unlimited bundel op zodat je de komende tijd in elk geval kunt hotspotten, zonder MB's te hoeven aanvullen. Is dat een optie die voor jou toereikend is?

Reputatie 3

Ik heb weer internet sinds een paar minuten

Reputatie 3

Ook nu nog geen nieuws te melden: we zitten er nog steeds bovenop. Er wordt nu wel haast gemaakt met de prioriteit - dat was natuurlijk al het geval, maar het onderzoeksteam neemt dit zeer serieus. Terugkomend op de vouchers: indien we iemand hiermee enigszins tegemoet kunnen komen gedurende deze periode, laat het alsjeblieft weten. Thanks!

Bedankt maar ik heb nog een geldige voucher die donderdag afloopt

hotspot werkt alleen als ik buiten zit, nu is dat bijv lastig om het nu regent

De zon schijnt weer. Je kunt weer hotspotten🤣

Ha klopt, voorheen heb ik de deur open gelaten en mijn telefoon in een plastic zakje gedaan toen het nog regende 🤣

Reageer