Beantwoord

Wederom storing Den Haag Vruchtenbuurt.

  • 30 March 2021
  • 3 reacties
  • 57 Bekeken

En wederom ligt glasvezel Internet er uren uit! Niet de eerste keer sinds ik in juli 2020 naar T Mobile ben overgestapt. Vorige week al een heel weekend geen TV en alleen heel traag internet. Nu dit. 

 

Log je op T-Mobile thuis, dan staat er dat er op jouw adres geen storing is. Waarom wordt dit niet bijgewerkt? Scheelt ook een hoop telefoontjes.

 

Bel je met de klantenservice dan mag je een half uur lang horen dat ‘de wachttijd langer is dan je van ons gewend bent’. Nee hoor, ik ben juist al lang gewend dat die wachttijd bizar lang is, dus doe er iets aan en scheep mij niet af met dat soort infantiele teksten!

 

Zou T-Mobile dan misschien excuses aanbieden, met restitutie komen of zoiets. Nee, dat doen ze ook niet. U kan een halve dag niet thuiswerken en uw kinderen kunnen geen online onderwijs volgen. Helaas pindakaas, maar verwacht niks van ons, uw provider.

 

Regelmatig updates van de mogelijke oorzaak en oplostijden. Nope. alleen na 2 uur dat ‘er een engineer onderweg is’. Twitter? Daar zetten we alleen op welke coole nieuwe telefoons we hebben. Natuurlijk niet onze storingen en reactietijden. We willen niet transparant zijn.

 

Kom op T-Mobile. Laat zien dat je je klanten serieus neemt en doe wat aan de kwaliteit en aan je communicatie. Dit is echt $^&&$#

icon

Beste antwoord door TAVL 30 March 2021, 16:48

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemiddag @marcelraap,

Ik begrijp dat de storing in Den Haag is opgelost. In dit topic vind je alle informatie. Het kan nodig zijn om het modem opnieuw op te starten. 

Ja, het is inderdaad na 3 uur opgelost.

Ik hoop dat T-Mobile ook iets doet met mijn commentaar.

Reputatie 7
Badge +4

Goed te lezen. Voor de rest van het commentaar is dat inderdaad iets voor T-Mobile zelf om op te pakken. Webcare kennende verzamelen ze die feedback inderdaad en zetten ze dit zeker door.

Reageer