Beantwoord

Week na activatie werkt nog niks

  • 3 November 2020
  • 1 reactie
  • 122 Bekeken

Hoi!

Vorige week dinsdag zou T-mobile thuis ingaan. Na zelf de installatie voltooid te hebben bleek dat het modem geen contact met de buitenwereld kreeg (tweede lampje) en internet en tv werkte dus niet. Na lang bellen met T-mobile bleek dat er een monteur langs moest komen, ik heb tijdens dit gesprek aangegeven of het mogelijk kon zijn dat de netbeheerder (KPN) een signaal nog door moest sturen, dit was volgens de medewerker niet het geval, een monteur zou alles in orde komen maken. Voor de week zonder internet zou ik een voucher krijgen voor onbeperkt internet.

Nu is gisteren (een week later) de monteur langsgekomen, die hetzelfde zei wat ik aan de telefoon zei (KPN moest het signaal nog doorsturen) hij was binnen 5 minuten weer weg en zou later op de dag terug bellen. Na een paar uur belde hij met de mededeling dat KPN contact met ons op zou nemen (binnen 2 tot 5 dagen) voor een eigen monteur. Ik ga nu dus meerdere weken zonder internet zitten en dit vind ik niet normaal in deze tijd. Ik heb dit internet gewoon nodig met het thuiswerk en ik verwacht compensatie voor deze weken dat ik thuis geen verbinding heb, minimaal verwacht ik nu tweede voucher voor onbeperkt internet want ik kan nu gewoon niet zonder zitten! 

tweede opmerking: chatten met een medewerker is gewoon onmogelijk ik ben dit al een uur aan het proberen en na het formulier wat ik in moet vullen gebeurd er gewoon niks. Ik heb geen zin om weer een uur te moeten bellen dus ik doe het nu via deze weg.

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 5 November 2020, 11:10

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Sabrinavanderlinden, welkom op de Community!

Graag onderzoek ik wat ik voor je kan doen, maar daar heb ik wel eerst gegevens voor nodig. Zou je me het volgende willen toesturen in een privébericht, alsjeblieft?

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-de laatste vier cijfers van jouw IBAN

Zodra ik die informatie heb, kan ik jouw klantprofiel inzien en controleren hoe ik je ga helpen. De tweede voucher voor Unlimited Internet stuur ik je meteen toe (in een privébericht), dan kun je meteen weer online komen op laptop en PC.

Reageer