Beantwoord

weer een storing??

  • 20 June 2020
  • 3 reacties
  • 157 Bekeken

Het internet werkt alwéér niet in Berg en Terblijt. De zoveelste keer. Wanneer wordt het eindelijk weer opgelost en blijft het werken. Fijn hoor thuis moeten werken met t-mobile thuis. 

icon

Beste antwoord door Sander 20 June 2020, 19:39

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Mylo_6325

 

Op deze pagina houden we iedereen op de hoogte van de situatie: Is er een storing bij T-Mobile Thuis?

 

Hierin staat dat de issue inmiddels verholpen is en er mogelijk een herstart van het modem en eventueel de Media converter nodig is. Ik hoop dat je weer snel online bent!

Na drie keer herstarten schijnt het te werken. Ben sinds januari klant en heb veel problemen gehad. Erg teleurstellend. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Mylo_6325, fijn dat het na herstarten weer werkt, maar natuurlijk tegelijkertijd frustrerend wanneer het vaker gebeurt! Mag ik je verzoeken om bij een eventuele volgende keer ons op de hoogte te houden, alsjeblieft? Dan maken we een dossier op zodat het overzichtelijk is wanneer de verbinding wegvalt. Ik zet deze melding erbij, zodat we een volgende keer gelijk weten war er speelt en je nog sneller kunnen helpen. Sorry voor het ongemak! 

Reageer