Beantwoord

Wéér geen internet en niet adequaat geholpen

  • 21 November 2022
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Ik oktober 2 weken geen internet gehad omdat iemand onze patchkabel eruit had getrokken bij de wijkcentrale. Monteur gaf aan dit aan te geven als ik hetzelfde issue nog eens zou meemaken, zei dat het binnen een uur opgelost kon zijn.

Vandaag exact hetzelfde probleem (LOS lampje op de converter die langzaam knippert, en PON lampje dat uit staat). Wordt geen gehoor gegeven, moeten het gewoon regulier doorschakelen en met een beetje geluk heb je deze week wel weer een keer internet.

Wat is dit voor onzin? En waarom trekken mensen onze patchkabel er zomaar uit? Totaal ontevreden (ALWEER) met de klantenservice en de algehele service.

 

Mocht er niet adequaat gehandeld worden ga ik in elk geval contact opnemen met het juridisch loket, want volgens mij klopt er helemaal niks van wat jullie allemaal uitvoeren.

icon

Beste antwoord door Waqqas 21 November 2022, 12:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hi @kclaassen, top dat je het aangeeft! Ik heb je direct van een voucher voorzien in een privébericht. Hopelijk kun je op deze manier deze dagen met zo min mogelijk hinder overbruggen. Excuses voor deze situatie. 

Hi @henrykuijpers, een definitieve oplossing is het zeker niet! Die verzorgt onze technische dienst. Maar op deze manier willen we ervoor zorgen dat klanten toch zo min mogelijk hinder ervaren. Ik ben momenteel nog in afwachting van een concrete status update voor jou, die ik in het onderstaande topic zal delen: 

Ik heb aangegeven bij mijn collega's dat je nog niet online bent - ook al lijkt dat aan onze kant wel zo - en dat er dus snel een oplossing moet komen na meerdere weken offline te zijn. Ik houd je op de hoogte! 

Maar dan nog steeds zijn die vouchers etc geen oplossing natuurlijk.

Hier is het ook al regelmatig voorgekomen dat er iemand op een willekeurige ochtend de wijkcentrale binnen is gegaan en wat heeft lopen rommelen met stekkertjes. Gevolg: Om 7:00 wakker worden en opeens geen internet meer. 

En wat gebeurt er dan? Niet een simpel telefoontje om het weer te fiksen. Nee, een klant die wekenlang zonder internet zit omdat T-Mobile niet even dat stekkertje weer terug kan prikken. Wat een onzin. 

Ik ben het helemaal met @kclaassen eens. Dit is toch ongelooflijk? 

Reputatie 7
Badge +15

@kclaassen 

Met een voucher hoef je dat niet dus je hebt 7 dagen onbeperkt data.

Goedemiddag @kclaassen, onze technische dienst heeft jouw case ontvangen en zal hier zo snel mogelijk mee aan de slag gaan. Er dient eerst onderzocht te worden of de patchkabel eruit getrokken is, dit kunnen we doorgaans niet meteen op afstand zien. Ik zal jouw informatie er als notitie bijzetten en zal vragen het onderzoek snel in goede banen te geleiden.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

@Jason Ik heb unlimited van TMobile, maar het steeds moeten aanvullen van de GBs is erg vervelend, als dat met een voucher code niet hoeft zou ik die graag ontvangen!

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @kclaassen, onze technische dienst heeft jouw case ontvangen en zal hier zo snel mogelijk mee aan de slag gaan. Er dient eerst onderzocht te worden of de patchkabel eruit getrokken is, dit kunnen we doorgaans niet meteen op afstand zien. Ik zal jouw informatie er als notitie bijzetten en zal vragen het onderzoek snel in goede banen te geleiden.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

Nee er is geen lokale storing. Er is niks met de aansluiting in de meterkast gebeurd. Maar tuurlijk hier een foto.

 

Reputatie 7
Badge +15

Goedemiddag @kclaassen, onze technische dienst heeft jouw case ontvangen en zal hier zo snel mogelijk mee aan de slag gaan. Er dient eerst onderzocht te worden of de patchkabel eruit getrokken is, dit kunnen we doorgaans niet meteen op afstand zien. Ik zal jouw informatie er als notitie bijzetten en zal vragen het onderzoek snel in goede banen te geleiden.

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile, Ben of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

 

Hallo @kclaassen 

Wanneer er een lokale storing is dan zie je daar een melding van in je My T-Mobile account onder actuele storingen, kan je dat eens nakijken?

Om uit te sluiten of het probleem misschien binnenshuis zit, kan je eens een foto bijvoegen van het glasvezelaansluitpunt en mediaconverter op 1 foto?

Reageer