Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.


Reputatie 2

Voor de 2e keer geen internet vanuit buiten. Vorige keer heb ik 3 weken gewacht tot het werd opgelost, er moest alleen een stom knopje worden omgezet door KPN in een kastje buiten ergens.

Nu beginnen we weer van begin af aan. 5 werkdagen voor er een technische dienst van TM  belt. dat betekent dus uiterlijk maandag pas over een week.

Die gaat dan waarschijnlijk toch maar KPN inschakelen en dan duurt het weer 5 dagen. 

Ik heb zo'n spijt dat ik bij T Mobile ben gegaan. 

icon

Beste antwoord door reidisabi 3 April 2023, 13:34

Bekijk origineel

34 reacties

Hier ook knap klote!!! Geen internet en tv meer sinds afgelopen woensdag. Ik zit hele dagen thuis ivm ziekte. De muren komen echt op me af!!!! Elke dag gebeld, gisteren zelfs 2 keer. Ben echt heel boos geworden en mijn man ook. Eindelijk de code voor de monteur afspraak.... Na veel gebeld komen ze as maandag. Wij zijn er ook helemaal klaar mee. Sinds dag 1 al ellende..... Ongelooflijk dat dit kan in deze tijd. Ik wens je heel veel sterkte.... 

Reputatie 2

Ik heb TV en internet abonnement opgezegd bij T Mobile. 

Reputatie 2

Morgen komt KPN alles fixen, nieuwe aansluiting en ben over 2 weken van T Mobile af. 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi ik had graag een andere ervaring gelezen. Echter begrijp ik de keuze en wens je veel succes bij je nieuwe provider.

Reputatie 2

Beste Tommie, Nu heb ik echt hulp nodig. 

Ik heb T Mobile opgezegd omdat ik geen signaal binnenkrijg. De vorige storing vorig jaar heeft 3 weken geduurd, voordat KPN werd ingeschakeld om een knopje in een kastje in de wijk om te zetten. 

PON en LOS branden niet, dus serieus probleem. Ik hoor niks, dus ik hebber weinig vertrouwen in dat er een serieuze monteur komt die niet begint over routertje resetten. 

 

Bij KPN heb ik nieuwe glasvezel aangevraagd en die zou binnen 2 dagen komen installeren.

Maar die zijn door JULLIE teruggefloten, omdat ik mijn opzegdatum 21-04 a.s. is en de lijn niet willen vrijgeven. Dus ik kan nog een maand gaan wachten.

Ik wil heus wel betalen dat maandje extra, maar ik wil graag dat jullie de lijn vrijgeven voor KPN om internet te installeren. 

Kan dat a.u.b snel geregeld worden? Dan laat ik KPN komen. 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi, je hebt te maken met één maand opzegtermijn. Ik zie dat je gebruik maakt van een Overstapservice, de nieuwe aanbieder is verantwoordelijk voor het afhandelen van de Overstapservice. Tijdens een Overstapservice is er altijd sprake van een opzegtermijn. Dit is zo omdat, je nieuwe provider de overstap vlekkeloos kan laten verlopen en je niet zonder internet komt te zitten. 

Reputatie 2

IK ZIT AL ZONDER INTERNET.

Reputatie 2

Ik heb helemaal geen overstapservice aangevraagd. KPN zou binnen 2 dagen een monteur sturen voor installatie van KPN internet. Ik heb zelf een email gezonden naar TMobile met alle gegevens die jullie  nodig hadden voor het opzeggen. 

Nu kan dat niet omdat jullie de lijn niet vrijgeven voor de maand opzegtermijn, terwijl jullie geen signaal geven. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, wij hebben een overstap aanvraag binnen gekregen. Dit wordt door je nieuwe provider gedaan en automatisch vast gezet in ons systeem. Hier zit altijd een maand opzegtermijn aan vast.

Reputatie 2

Maar jullie leveren geen internet. 

Stop die opzegtermijn dan? Geef die lijn nu per direct vrij?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@reidisabi de opzegtermijn geldt zolang je een contract hebt met ons. Ik snap je vraag maar je dient ons wel de tijd te geven om het probleem op te lossen. Hier zit een minimale termijn aan. We zijn druk voor je bezig om je zo snel mogelijk online te krijgen. Onze techneuten nemen contact met je op zodra dit verholpen is. 

Reputatie 2

Precies wat ik zei eerder. De Guideon monteur is net langs geweest en kan verder niets doen. Hij heeft KPN ingeschakeld. Nu duurt het weer tot KPN dat ticket oppakt. Vorige keer 5 werkdagen.

Ellen van T Mobile heeft mij gisteren beloofd dat er direct een KPN monteur langs zou komen en niet een Guideon. En toch komt Guideon.

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @reidisabi, bedankt voor je terugkoppeling, hier wilde ik meteen mee aan de slag! Omdat ik een aantal taken van de technische dienst kan overnemen heb ik direct geschakeld met KPN NetwerkNL. Zij voeren nu een onderzoek uit en met een beetje geluk nemen ze vandaag nog contact met je op, al zou dat ook morgen kunnen zijn.

Ik ga mijn uiterste best doen om hier voor je haast achter te zetten, hopelijk is de definitieve oplossing snel in zicht!

Reputatie 2

Dank je.

Reputatie 2

Nog geen reactie van KPN.

Wel een factuur gekregen voor alvast tot 31 maart. Terwijl ik al vanaf de 18e geen signaal binnenkrijg en vanaf de 15e al een ticket uit heb staan voor dat de TV Anywhere app niet werkt.

Reputatie 2

KPN heeft het ticket voor de verhelping van de storing afgewezen. Omdat ik in een migratie zit.

Het wordt steeds gekker.

Heb nu de nieuwe aanvraag bij KPN geannuleerd. Dus er is geen sprake meer van migratie en KPN moet het reparatieticket oppakken. of jullie moeten per direct de lijn vrijgeven voor een andere provider. 

 

 

 

 

 

Reputatie 2

 

 

 

Reputatie 7
Badge +8

Hi @reidisabi ik zie inderdaad dat KPN het ticket had afgewezen. Ik heb onze back office direct gevraagd om een nieuw ticket in te schieten bij KPN zodat ze dit nu wel moeten oppakken. Het ticket is inmiddels geaccepteerd. Zij zullen contact met jou opnemen voor een afspraak. Houd er rekening mee dat ze eventueel anoniem kunnen bellen. De migrate out is namelijk nu uit het systeem, dus moet goedkomen. Wat betreft de factuur, maak je daar geen zorgen over. Zodra het is opgelost vergoeden we uiteraard de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. 

Reputatie 2

KPN is geweest. Ze kunnen niets doen. Het signaal komt goed binnen en ze zijn een aantal maal naar een centrale gereden en weer teruggekomen.

Guideon of T Mobile moet terugkomen om een nieuwe media converter te installeren.

Nu 10 dagen zonder internet en TV.

Cal  Demi Tommie

Reputatie 7
Badge +5

Ik zie het inderdaad @reidisabi, dank voor deze update. KPN heeft gisteren contact gehad met onze technische dienst. Zij pakken dit verder op. Je hoort zo snel mogelijk van ons. Achteraf maken we een vergoeding aan voor de periode dat je geen verbinding hebt gehad!

Reputatie 2

Maandag de 27e zou er een apparaat worden opgestuurd, met een track and trace code. daarna moet ik weer een afspraak maken met een monteur om dat kastje te installeren.

Nog niks, geen internet, geen track and trace, geen monteur.

Ik woon gewoon om de hoek in Diemen. Daar zit ook jullie hoofdkantoor.

Reputatie 2

Net gebeld met Joke van klantenservice. Het opsturen van de nieuwe media converter is gecanceld. En de monteur ook. ze weet niet waarom en krijgt niemand aan de pijn van backoffice.

Kan iemand mij hepen a.u.b. ik wil internet en TV?

Want jullie laten me ook niet gaan vanwege de de opzegtermijn.

Ik heb geen internet en geen TV sinds 18 maart.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @reidisabi, ik snap ook niet waarom dit zo is verlopen… Ik zie dat Joke je vandaag nog terug zou bellen als ze meer weet, kan je mij hiervan op de hoogte houden? 

Reputatie 2

Joke heeft niet meer gebeld. Dus nogmaals gebeld. Furkan heeft beloofd dat de monteur, waar ik ondertussen een afspraak mee heb morgen, alles vervangt. Huawei media converter en modem etc. 

Ben benieuwd wat hij meeneemt, in de Afspraak bevestiging las ik daar niks over.

Reputatie 2

En inderdaad, daar is de monteur. Hij weet van niets. heeft geen nieuwe media converter bij zich.

Dus ik krijg geen nieuwe OMT opgestuurd omdat iemand dat ticket heeft gecanceld. En nu weer een monteur binnen die geen idee heeft water aan de hand is. Hij kan hij ook niks aan doen.

Hij heeft een reserve OMT uit zijn bus gehaald, maar die kan niet geactiveerd worden, omdat de technische dienst onbereikbaar is. 

Kan iemand helpen? Activeer die OMT?

Of laat me gaan, gooi die lijn vrij dan heb ik morgen een andere provider.

 

Reageer