Beantwoord

Weer geen internet. Technische dienst 5 werkdagen.


Reputatie 2

Voor de 2e keer geen internet vanuit buiten. Vorige keer heb ik 3 weken gewacht tot het werd opgelost, er moest alleen een stom knopje worden omgezet door KPN in een kastje buiten ergens.

Nu beginnen we weer van begin af aan. 5 werkdagen voor er een technische dienst van TM  belt. dat betekent dus uiterlijk maandag pas over een week.

Die gaat dan waarschijnlijk toch maar KPN inschakelen en dan duurt het weer 5 dagen. 

Ik heb zo'n spijt dat ik bij T Mobile ben gegaan. 

icon

Beste antwoord door reidisabi 3 April 2023, 13:34

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @reidisabi, jeetje dat is niet hoe het hoort te gaan inderdaad, sorry voor alle ongemakken! Graag meld ik de ONT alsnog aan in ons systeem. Kun je mij het 16-cijferige registratie/serienummer toesturen in een privébericht, alsjeblieft? Dan zorg ik ervoor dat de nieuwe ONT geactiveerd wordt voor je.

Reputatie 2

Ok, Jason ik heb je de cijfers doorgegeven. ik hoop dat het snel goed komt. Alvast bedankt.

 

Reputatie 7
Badge +16

@reidisabi Ook nog voor de volledigheid hier:

Bedankt voor je privébericht: ik mis echter 1 cijfer of letter in de SN. Dit komt op 15 in plaats van 16. Kun je me nog de correcte 16 doorsturen, alsjeblieft? 

Reputatie 2

Internet werkt weer.

Na 16 dagen en 3 monteurs, is het ONT kastje vervangen en dat was het probleem.

@reidisabi, je hebt te maken met één maand opzegtermijn. Ik zie dat je gebruik maakt van een Overstapservice, de nieuwe aanbieder is verantwoordelijk voor het afhandelen van de Overstapservice. Tijdens een Overstapservice is er altijd sprake van een opzegtermijn. Dit is zo omdat, je nieuwe provider de overstap vlekkeloos kan laten verlopen en je niet zonder internet komt te zitten. 

 

Hallo, ben nieuw klant bij jullie! Ik game Call of Cuty dat ging goed twee dagen! Nu maakt PS4 geen verbinding met het spel! Ik heb alles geprobeerd maar het lukt nog steeds niet! XXXX service hebben jullie ook! Amateurs. Ik lees er zijn meerdere mensen die hier last van hebben! Het ligt gewoon aan jullie zwakke internet verbinding! Doe er wat aan! 

 

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @hajarnerway, zoals je ziet heb ik je bericht aangepast.

Kan je mij wat meer informatie geven? Krijg je toevallig een foutmelding te zien op je scherm? 

Ik heb wel internet maar ik kan geen call of Cuty niet spelen! Alles geprobeerd wat jullie hier boven genoemd hebben! 

Reputatie 6
Badge +2

@hajarnerway Ik lees dat de PS4 geen verbinding maakt met het internet. Kun je wel Call of Duty spelen als je PS4 bekabeld aansluit? Wil je dit eens proberen?

Reageer