Beantwoord

Weg vallend WAN

  • 10 July 2018
  • 2 reacties
  • 559 Bekeken

Hallo Allemaal,

Mijn naam is Dennis, ik heb als cadeautje van T-mobile Thuis gister mijn pakket kunnen aansluiten. Bijna week eerder dan ik in de eerste instantie het aan kon sluiten. Helemaal TOP! en voelde me gister echt jarig hihi.

Maar de reden dat ik dit bericht plaats, is omdat ik sinds het moment dat ik alles aangesloten heb, valt me verbinding om de haverklap weg. Op het modem is het lampje WAN uit en na 0 - 5 min brandt het weer.

In die tijd staat de TV ook stil of krijg melding dat er iets fout is gegaan. En zodra het WAN lampje weer brandt werkt alles weer.

Ik heb 1 keer de fabrieksinstellingen hersteld. Verder is alleen mijn Pc met een 1 Gpbs cat 5e kabel is aangesloten op het modem. TV staat al hele dag uit.

Ik heb mijn modem aangesloten op het telefoon stopcontact in mijn woonkamer, zover ik weet en kan zien is dit ook het enige aansluit punt. Zou het kunnen zijn dat de draadjes niet goed aangesloten zit? Of ligt dit probleem buitens huis?

Hoor graag van jullie.

Gr.

Dennis
icon

Beste antwoord door Brian 16 July 2018, 15:23

Bekijk origineel

2 reacties

Kleine update!

Ik heb vandaag het telefoon stop contact los gehaald en het bijgevoegde kastje aangesloten.

Tot op heden geen internet weg gevallen, en ik haal nu ~ 92Mbps, en dat was eerst ook ~ 30 - 35Mbps.

Denk dat alles nu goed aangesloten zit! 😃
Reputatie 7
Hi Dvanginkel, van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Goed om te horen dat het je zelf al gelukt is! Wij adviseren altijd om de modem rechtstreeks aan te sluiten op het ISRA-punt (het aansluitpunt waar je internetkabel de woning binnen komt). Het ISRA-punt zit vaak in je meterkast. Aansluitingen in de woonkamer zijn vaak doorgetrokken vanaf het ISRA-punt en kunnen soms inderdaad voor verstoring zorgen. Top dat het je gelukt is om de verstoring zelf op te lossen. Mocht je toch nog vragen hebben laat het dan gerust weten en veel plezier met je nieuwe aansluiting! 🙂

Reageer