wegvallen internet en TV

  • 14 May 2021
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Sinds enkele weken heb ik problemen met het vaste internet (glasvezel 100mb) en dan met name de wegvallende verbindingen. Nadat ik alle stappen van T-mobile heb doorlopen zijn er dezelfde problemen gebleven. Aangezien ik ook TV kijk via het internet merk ik direct wanneer er weer problemen zijn. ongeveel 5-6 PER UUR. Onaanvaardbaar. Ben al jaren T-mobile klant en eigenlijk nooit problemen gehad. Uit andere posts begrijp ik dat de problemen bij T-mobile bekend zijn, maar er geen oplossing voorhanden is.

Kijkend naar het verleden dan blijkt dat T-mobile wel meer bokken geschoten heeft met het internet zelf. Slecht luisterende klantenservice en langs elkaar werkende afdelingen.

Maar goed, blijkbaar ben ik nu aan de beurt. Ik wil nog even mijn gedachten kwijt over wat er aan de hand kan zijn. Ik krijg het idee dat er ergens een soort “sharing poort” is die de hoeveelheid traffic niet aan kan. De oorzaak kan van alles zijn: van configuratie tot een defecte poort en /of firmware. Dit moet ergens in de logs te vinden zijn. Met een monitoring systeem moet dat toch makkelijk te vinden zijn. Toch T-mobile? Kom op dan los het op of huur iemand in die het kan oplossen.

Zijn er mensen die soortgelijke ervaringen hebben (gehad?) waarbij de problemen daadwerkelijk zijn opgelost???


1 reactie

Reputatie 3

Sluit je hier maar bij aan

 

 

Reageer