Beantwoord

Wegvallend Wifi

  • 28 April 2019
  • 4 reacties
  • 321 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik moet mezelf inhouden om niet mn modem door mn huis heen te gooien.

Ik heb serieus al maanden last van een wegvallend internetsignaal.
Hierdoor kan ik nauwelijks downloaden of tv kijken op mn laptop.
De lampjes van internet en wifi knipperen constant.
Het maakt geen donder uit of ik de aan/ uitknop, stroom of resetknop gebruik.
Ik heb eerder contact gehad met T mobile hierover en ook dat contact viel weg mede door de modem.
Ook moet ik dus steeds de wifi van mn telefoon uitzetten en mn internetverbruik verbruiken, thuis terwijl ik dus betaal voor internet thuis.

Ik zal morgen nogmaals bellen want inmiddels ben ik het echt goed zat. Al die updates doen helemaal niks voor mij.
icon

Beste antwoord door Sander 29 April 2019, 09:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Goed dat je het forum voor en door klanten hebt gevonden.

Het is natuurlijk heel vervelend om te ervaren dat je geen stabiel internet hebt, maar de eerste lijn is natuurlijk de klantenservice van TM.

Ik ga even een paar moderatoren van dit forum meenemen in dit topic, zodat ze het zo snel mogelijk met jou kunnen oppakken.

Dus @Sander en/of @Brian kunnen jullie met deze klant even meekijken wat er schort aan zijn verbinding.
Reputatie 7
Hoi @ilonad,

Ik kijk snel met je mee! Wifi vinden we belangrijk en samen zorgen we ervoor dat het bij jou weer goed werkt. Ik vermoed dat het om de Wifi gaat toch? Kun je testen hoe de bekabelde verbinding is op het moment dat de Wifi wegvalt? Ik kan je trouwens geruststellen: er is niets mis met jouw modem! Ook is je verbinding 100% in orde. Het lijkt er dus op dat het puur om de Wifi gaat. Hier hebben we drie mooie stappen voor verzameld waarmee je snel je Wifi kunt optimaliseren: Haal het maximale uit jouw Wifi!

Laat je weten wat het resultaat hiervan is?
Ik betaal voor 40 en ontvang maar 12.8. Ik heb net contact gehad met de klantenservice en zij hebben wederom de factorysetting gedaan.

Het ligt NIET aan de bekabeling en het ligt ook niet aan alleen de Wifi want ook mn internetverbinding valt de hele dag door gewoon weg.
Mijn laptop en telefoon werken prima want ik heb nergens anders problemen om verbinding te maken behalve thuis.
Ook op mijn tv valt de verbinding om de haverklap weg en die zit met een kabel verbonden.

Ik baal er een beetje van dat jullie zeggen dat het allemaal wel meevalt, je wilt serieus niet weten hoe vaak ik gereset heb, de stroom eraf heb gehaald, de bedrading heb nagekeken en alles aan en uit heb gezet.
Niks werkt.

Eerlijk? Ik ben al aan het kijken naar een andere provider.
Reputatie 7
Hoi @ilonad,

Ik help je hier graag mee! Wij staan aan dezelfde kant: wij willen ook het liefst zo stabiel mogelijke diensten op jouw adres. Ik zie dat je onlangs contact hebt gehad en onze technische dienst nu een onderzoek is gestart. We houden je via e-mail hiervan op de hoogte. Ik hoop op een snelle oplossing!

Reageer