Beantwoord

Wegvallende wifi

  • 14 December 2017
  • 1 reactie
  • 192 Bekeken

Geachte klantenservice van T-Mobile thuis. Vanaf de overname van Vodafone naar T-mobile is mijn internet en wifi zeer slecht geworden. Er is een paar maanden geleden een monteur hiervoor geweest. Toen is het probleem tijdelijk opgelost maar nu is het ook zo dat de TV heel vaak haperend beeld geeft. En met meerdere apparaten tegelijk is er ook hapering. Ook de wifi hapert heel erg en blijft laden. Ik heb hier al 3x voor gebeld. De eerste keer werd mij verteld dat er naar gekeken werd en dat ik binnen paar dagen reactie zou krijgen, een monteur of nieuwe router. Helaas werd ik toen niet meer gebeld en toen ik twee dagen daarna weer belde zou iemand het nakijken en werd ik heel lang in de wacht gezet en leek het of er niemand meer aan de lijn was. Toen heb ik het een paar dagen later weer geprobeerd en toen werd ik ook niet beantwoord. Sindsdien is het ook zo dat de TV af en toe geen beeld geeft. Ik ben dus nauwelijks te woord gestaan en hier ben ik erg teleurgesteld in en ook heel boos. Ik word ook niet serieus genomen en als ik bel word ik dus ook niet geholpen dus ik probeer het maar via dit forum. Wat kan ik doen??
icon

Beste antwoord door Sander 18 December 2017, 15:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hoi jeanettev,

Dat is niet prettig natuurlijk. Wifi behoort het gewoon te doen! Wel goed om te zien dat we meteen een monteur hebben uitgestuurd! Kun je mij vertellen wat hij voor jou gedaan heeft? Als het na zijn bezoek weer even goed heeft gewerkt, betekent het dat het bij jou gelukkig wel mogelijk is. Wifi is soms wat eigenaardig. Het kan namelijk zijn dat een buurman net op dezelfde wifi-frequentie zit. Dat is makkelijk aan te passen: goed nieuws dus! Zie deze pagina hoe je dat doet. Ik raad je aan om kanaal 1, 6 en 11 te proberen. Probeer dit gedurende een hele dag. Kies dan na die drie dagen welk kanaal bij jou het beste werkt!

En dan heb je ook nog last van haperende TV. Da's balen! Ik heb dan twee tips voor je. Allereerst hoor ik graag hoe de TV Box is verbonden met het modem. Is dit een rechtstreekse verbinding of zit hier nog apparatuur tussen? Is het rechtstreeks verbonden, dan ben ik heel benieuwd waar het euvel zit als je deze zes stappen doorloopt. Geef je hier weer aan wat je hebt gevonden? Ik ben erg benieuwd hoe we jouw puzzel kunnen oplossen!

Reageer