Beantwoord

weken lang zonder Internet en TV

  • 29 June 2019
  • 9 reacties
  • 468 Bekeken

Reputatie 1
Hallo T-Mobile. Is het normaal dat ons gezin weken lang zonder Internet en TV komt te zitten en dat T-mobile alleen maar een oplossing in de vorm van een weekje unlimited mobile Internet kan bieden? Dat is wel heel beperkt en lastig. Groeten, Erwin
icon

Beste antwoord door TAVL 30 June 2019, 11:03

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @glaasjemelk,

Nee, dat is niet normaal. Het is uitzonderlijk. Ik weet niet wat de oorzaak van het issue is, maar dit kan een complex probleem zijn, waar T-Mobile afhankelijk is van derde partijen, zoals het KPN netwerkbedrijf. Derde partijen kunnen soms erg vertragend werken. Een reden voor T-Mobile om eigen netwerken aan te gaan leggen.

Haalt niet weg dat het geen gewenste situatie is. Om enigszins een oplossing te bieden biedt T-Mobile unlimited vouchers aan, zodat de klant tijdelijk via deze weg een hotspot kan activeren en gebruik kan maken van internet en tv diensten via TV Avywhere. Het is niet optimaal noch dé oplossing, maar een hulpmiddel. Je kunt overigens nieuwe vouchers krijgen zolang de storing duurt.

Als de storing voorbij is kan gekeken worden naar een passende compensatie.

Zelf mag ik niet in klantdata. Webcare leest hier mee en kan inhoudelijk naar de case kijken en desnoods bijsturen. Ze reageren doorgaans tussen 24 en 48 uur. Is er een ticketnummer voor deze case? Dat helpt om sneller te kunnen schakelen.
Reputatie 1
Dag TAVL. Het probleem van matige TV en haperende Internet verbindingen speelt al meerdere jaren. Er is al regelmatig een ander TV kastje (Entone) geprobeerd, zonder resultaat. De laatste weken is er gewoon vrijwel geen verbinding meer. Heel af en toe wel.

Guidion heeft pas half juli weer tijd hiernaar te kijken. Gezien het feit dat mijn vrouw thuis werkt en Internet nodig heeft, is dit onacceptabel. Een tijdelijk unlimited Internet voucher is maar een matige oplossing, aangezien die is gekoppeld aan mijn zakelijk T-mobile mobiele abonnement. En de zakelijke telefoon gebruik ik op mijn werk, dus heeft mijn vrouw er niets aan.

Dit heeft mij ertoe doen besluiten per direct over te stappen op Ziggo Internet en TV. Jammer, maar we hebben geen keus. Ik verwacht wel dat T-mobile er alles aan zal doen om ons tot het werkelijke moment van overstappen (29 juli) van Internet te voorzien.
Reputatie 7
Badge +4
Dit geeft een ander beeld op jouw situatie. Dat kon ik niet uit jouw eerste bericht halen. Ik neem aan dat er mogelijkheden moeten zijn om jouw vrouw ook van een voucher te voorzien, zodat zij thuis kan werken. Zelf kan ik helaas weinig voor je betekenen. Dat is aan T-Mobile. Zeker gezien hier kennelijk al een flinke voorgeschiedenis aan vast zit. Webcare leest mee op dit forum. Zij kunnen wel in jouw gegevens inzien. Dat kan ik als mede-klant niet.
Reputatie 1
@TAVL: ik heb Guidion gevraagd om mijn storing eerder op te lossen dan 17 juli, maar dat is helaas niet mogelijk. Ik hoop maar dat T-mobile zo vriendelijk wil zijn mijn vrouw ook een tijdelijke 4G datakaart te geven, zodat ze thuis kan blijven werken. Zucht..
Reputatie 1
Ticketnummer: 2019062611033351
Reputatie 7
Badge +4
Just to be sure: Heb je via PB op dit forum een code gestuurd voor een week unlimited data voor jouw vrouw. Laat het gerust weten als het verlengd moet worden.
Reputatie 1
Dag TAVL. Gezien. Hartelijk dank daarvoor.

Dat is vrij normaal. Hier dezelfde situatie. T-Mobile doet er gewoon niets aan. Ze hebben geen controle over hun eigen netwerk en maken de klanten er de dupe van. Als je dan opbelt voor een status update, dan krijg je te horen dat je maar even moet wachten totdat er heel misschien ergens morgen wordt gebeld. Of niet. Dat weten ze niet. Monteurs en de planning ervan etc kunnen ze verder ook niet aanpassen.

En elke keer als je belt krijg je hetzelfde bandje en dezelfde medewerkers die weer het stappenplannetje uit moeten voeren, voordat ze uberhaupt met je kunnen praten. En “praten” valt ook tegen. Ze vinden het lastig voor je dat je geen internet hebt, maar doen verder niets (en kunnen vast verder ook niets).

Reputatie 7

Hi @henrykuijpers, ik wil je laten weten dat ik zojuist heb gereageerd in het onderstaande topic:

Hier moet echt snel een oplossing voor komen, dus ik ben dit voor je aan het chasen. Spreek ik je daar verder? Dan houden we het overzichtelijk en kan ik je sneller helpen. Nogmaals excuses voor deze situatie, ik had het heel graag anders gezien. Weet dat ik een heldere status update voor je heb opgevraagd, want je hoort te weten waar je aan toe bent. 

Reageer