Goeie middag, Ik hoop dat iemand me kan helpen hier...
Van de 1 op andere dag kan ik niet meer inloggen met mijn Playstation op het Playstation netwerk (PSN) waardoor ik dus niet kan gamen. Dit al meer dan een week nu. Ik heb wel gewoon internet op de Playstation maar kan dus niet inloggen. Met Playstation contact gehad en alles door gelopen en die zeggen uit eindelijk dat het bij de provider ligt en al meerdere keren contact met T-Mobile gehad en die geven aan dat alles werkt en niks wordt tegen gehouden en dat ik dus bij Playstation moet zijn. Heel erg frustrerend dit…
Wij maken gebruik van een T-Mobile glasvezel met een Huawei HG659 modem. Met daarachter twee playstations 4 (En nog veel meer maar dat werkt allemaal) In het begin had ik geen poorten open gezet voor de playstations en alles werkte. Later toch poorten open gezet in de modem volgens mij niet echt een reden voor toen. Omdat we meerdere playstations hebben maak ik dus geen gebruik van een vast IP en Portmapping (Port forwarding) maar heb ik poorten open gezet met Poort activering. Dit heeft altijd gewerkt zo.

Dit krijg ik dus… (Playstation Netwerk (PSN) aanmelden mislukt)

Ik heb echt van alles geprobeerd tot aan fabrieks instellingen van de modem aan toe. Maar ik kom niks verder. Ook de Playstation app op mijn IPhone werkt niet als ik wil verbinden via de WiFi van T-Mobile. Schakel ik de WiFi uit en ga ik over op 4G dan verbind hij gewoon.

Maak ik een hotspot met mijn IPhone verbind de Playstation 4 ook gewoon. (Gamen is alleen dan geen optie natuurlijk).

Iemand een idee suggestie ?
Groetjes Robert
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel