Beantwoord

Wel internet via WIFI. LAN valt telkens weg.

  • 12 May 2018
  • 9 reacties
  • 722 Bekeken

Reputatie 1
Ik zag al meerdere post over dit probleem maar om dit onder de aandacht te brengen maak ik er ook nog 1.

Met grote regelmaat (meerdere malen per dag) klapt het LAN gedeelte van mijn vigor eruit.
Wifi blijft dan wel zonder problemen werken.
Als ik een ipconfig doe krijg ik een 169 adres wat dus inhoud dat ik geen ip van het modem krijg.

Wat geprobeerd:

- Alle kabels vervangen tussen pc en modem
- Laptop rechtstreeks aangesloten op het modem.
- gecontrolleerd op rogue DHCP in me netwerk.
- Modem is 4-12 vervangen (probleem niet opgelost)
- modem uit/aanzetten lost het probleem voor even op (soms 1a5 min soms 2 uur)
- Modem factory reset gegeven geen effect.
- pc static IP gegeven
- IPV6 uitgezet op modem
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 12 May 2018, 13:44

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Hallo Gokhuijsen,

Vervelend, dit probleem komt slechts bij een handje vol mensen voor.
Een moderator zal je probleem aanmelden bij backoffice en er voor zorgen dat er een oplossing komt.
Reputatie 7
Hi Gokhuijsen, duidelijk verhaal! Zoals Hidden aangeeft zijn we inderdaad bezig met een alternatieve oplossing voor een aantal klanten waarbij dit ook speelt. Ik voeg je hier aan toe en ik houd je op de hoogte!
Reputatie 1
Dit is voor mij dan geen werkende situatie.
en kan t-mobile dus niet de beloofde diensten regelen waar ik voor betaal. ik ga rond kijken naar andere providers.
IK heb precies hetzelfde probleem!
Reputatie 7
Hi Gokhuijsen en Menee Wasbloem, we zijn de oorzaak van deze bug aan het onderzoeken en het zou ons ontzettend helpen als jullie deze vraag zouden kunnen beantwoorden: Maken jullie toevallig gebruik van een Asus moederbord? Mocht je dit niet weten dan kan je dit op de volgende manier opzoeken:

Open CMD (command prompt) dit kan je doen door CMD in te typen in het Windows zoekscherm bij 'Start', er opent dan een MS-DOS scherm.

Volgende command invoeren : wmic baseboard get manufacturer,product

Dan krijg je te zien om welke fabrikant en modelnummer het gaat.

Ik hoor het graag!
Reputatie 1
Hi Gokhuijsen en Menee Wasbloem, we zijn de oorzaak van deze bug aan het onderzoeken en het zou ons ontzettend helpen als jullie deze vraag zouden kunnen beantwoorden: Maken jullie toevallig gebruik van een Asus moederbord? Mocht je dit niet weten dan kan je dit op de volgende manier opzoeken:

Open CMD (command prompt) dit kan je doen door CMD in te typen in het Windows zoekscherm bij 'Start', er opent dan een MS-DOS scherm.

Volgende command invoeren : wmic baseboard get manufacturer,product

Dan krijg je te zien om welke fabrikant en modelnummer het gaat.

Ik hoor het graag!


Ik gebruik een MSI Z87-G45 Gaming (MS-7821)
Hi Gokhuijsen en Menee Wasbloem, we zijn de oorzaak van deze bug aan het onderzoeken en het zou ons ontzettend helpen als jullie deze vraag zouden kunnen beantwoorden: Maken jullie toevallig gebruik van een Asus moederbord? Mocht je dit niet weten dan kan je dit op de volgende manier opzoeken:

Open CMD (command prompt) dit kan je doen door CMD in te typen in het Windows zoekscherm bij 'Start', er opent dan een MS-DOS scherm.

Volgende command invoeren : wmic baseboard get manufacturer,product

Dan krijg je te zien om welke fabrikant en modelnummer het gaat.

Ik hoor het graag!

Nee, ik gebruik mijn internetkabel voor mijn ps4 en dat is een SAA-001 Moederbord
Reputatie 7
Bedankt voor de informatie beiden! In afwachting van een update van de fabrikant zijn we met een andere oplossing bezig, ik kom hier bij jullie op terug! (hopelijk eind deze week)
Reputatie 7
Hi beiden, morgen ga ik met een aantal collega's zitten voor een oplossing!

@Menee Wasbloem Zou je mij hiervoor alvast via een privébericht je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door kunnen sturen? Dan heb ik je gegevens alvast bij de hand. Alvast bedankt!

Reageer