Beantwoord

Wél storing (bevestigd) maar niet weergegeven

  • 25 November 2022
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo,

Sinds vanmorgen 09:00 of eerder is er geen glasvezel verbinding meer op postcode 4007 TC (Tiel). 

Ik heb gebeld en de medewerker bevestigd dat er een kabelbreuk is ergens in een wijkcentrale en dus inderdaad geen internetverbinding thuis / in de wijk.

Als ik bij de bekende storingen kijkt op t-mobile.nl dan zijn er nergens storingen bekend….

Kunt u aangeven of er nu daadwerkelijk iemand met deze storing bezig is? Het duurt al vrij lang inmiddels.

Alvast bedankt!

 

 

 

icon

Beste antwoord door Lisa 25 November 2022, 14:05

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hi @A.E., hartstikke goed dat je hiervoor aanklopt - ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie de melding van mijn collega terug. Ik zie alleen dat er nog wel vervolgstappen nodig zijn en daar help ik je met alle liefde bij. Kun je aangeven of het WAN-lampje (het tweede lampje van links) op het modem groen brandt? Ook wil ik vragen of het power-lampje op de ONT (witte Media Converter) groen brandt? Kun je daarnaast aangeven hoe het LOS-lampje op de ONT brandt? Knippert deze langzaam, snel of is het lampje uit? Als je hierop terug kunt komen, zou dat super zijn. Dan ga ik meteen verder voor je aan de slag! 💪

Hoi Lisa,

Het WAN lampje op de modem brand inderdaad groen.

Het power lampje op de ONT brand ook groen.

Het LOS lampje knippert rood met een interval van een kleine seconde aan-uit-aan-uit-enz

Ik hoor graag of meer informatie kan geven, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +8

@A.E. Zo te zien heeft mijn collega alles ook inmiddels met jou doorlopen en gisteren doorgezet naar onze technische dienst, hier heb ik voor nu nog geen update op. Zij gaan dit in ieder geval verder voor jou onderzoeken en oplossen! 💪🏼

Reageer