Beantwoord

Wel WIFI geen internet

  • 4 November 2022
  • 5 reacties
  • 135 Bekeken

Afgelopen woensdagmiddag is mijn internet gestopt met werken. Daarop heb ik ‘s avonds contact opgenomen met T-mobile waarin er werd aangegeven dat er een monteur zou langskomen de volgende dag. Gister de hele dag niets gehoord, dus wederom contact opgenomen met T-mobile, waarin er werd aangegeven dat er sprake is van glasvezelbreuk of demping. Ik word in de ochtend teruggebeld, maar heb daar gezien de reactie van anderen weinig fiducie in. Daarom bel ik zojuist zelf, ik hang ruim 20 minuten aan de lijn en de verbinding wordt gewoon verbroken, nadat iemand heeft opgenomen. 

Dit heb ik met 6 jaar KPN nog nooit meegemaakt. Persoonlijk vind ik dit te schandalig voor woorden. Zeker in deze tijd dient de service een stuk beter op peil te zijn. Ik vermoed dat dit zoals ik teruglees ook bij anderen nog wel eens een langdurige geschiedenis kan krijgen. Ik vind dit beneden peil en verwacht dat dit opgelost wordt binnen zeer afzienbare tijd. 

icon

Beste antwoord door Ginny 6 November 2022, 12:54

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hoi @Roel Rossewij, goed dat je via deze weg contact opneemt. Het spijt mij dat de verbinding is verbroken, dat is natuurlijk niet de bedoeling en zeker geen kwade opzet geweest. Ik zie inderdaad dat er problemen zijn gemeld en dat onze technische dienst druk bezig is met het onderzoek én de geschikte oplossing. Zodra er nieuws is, word jij uiteraard op de hoogte gebracht. Kan ik jou in de tussentijd voorzien van een Unlimited data voucher zodat je middels een hotspot online kunt blijven? Ik hoor het graag van je!

Hoi Ginny, heel fijn dat je reageert. Ik moet bekennen dat ik afgelopen vrijdag wederom een collega aan de lijn heb gehad die aan heeft gegeven dat er niets was uitgezet vanaf woensdag. Persoonlijk vind ik dat wel echt een kwalijke zaak. Ik hoop dan ook dat ik op de hoogte word gehouden over de verdere ontwikkelingen/stappen vanuit de technische dienst, want ik vind de communicatie tot dusver bedroevend… 

Dank voor je aanbod voor een unlimited databundel, is dit ook mogelijk als klant van BEN? Daarbij heeft mijn vrouw eveneens een BEN abonnement, is het voor haar ook mogelijk? Graag verneem ik verder van je zodat ik dit in ieder geval spoedig kan gebruiken. Dat kan ik enorm waarderen. 

Reputatie 7

Hi @Roel Rossewij, dankjewel voor deze aanvulling! Ik vermoed dat die collega niet helemaal goed heeft gekeken, want ik zie dat er op woensdag netjes een verzoek is ingediend naar onze technische dienst. Ik kan je dan ook verzekeren dat dit goed is doorgekomen. Omdat het weekend ertussen heeft gezeten, is het onderzoek nog niet afgerond. Ik houd graag een oogje in het zeil, zodat ik zeker weet dat je op de hoogte wordt gebracht zodra het onderzoek is afgerond. 

Yes, dit is zeker mogelijk voor klanten met een Ben mobiel abonnement. Heel fijn dat je dit aangeeft. Zojuist heb ik dan ook twee codes jouw kant op gestuurd in een privébericht. Hopelijk ervaar je op deze manier zo min mogelijk hinder! 

Hi Lisa,

Allereerst dank voor het regelen van de vouchers, dit scheelt in ieder geval al, heel fijn! 

Of het wel of niet is doorgegeven, is misschien voor een volgende keer verstandig om niet aan te geven, omdat dit bij de klant nogal wat ergernis kan opwekken, omdat dan het gevoel ontstaat dat er niets gedaan wordt. Inmiddels zijn we ongeveer 6 dagen verder en heb ik nog niet vernomen van de “Technische Dienst” is het wellicht een idee om een statusupdate te geven, want de diagnose is gesteld, namelijk “demping” of een “glasvezelbreuk” maar wederom komt het op mij over dat er in de tussentijd (nog) niets gebeurt. Op wie ben ik nu aan het wachten, want in mijn optiek moet er iemand fysiek iets in mijn omgeving gaan doen en er is momenteel nog niet eens iets ingepland, of wat dan ook. 

 

Graag verneem ik van je, alvast bedankt! 

Reputatie 7

Hi @Roel Rossewij, heel graag gedaan! Dankjewel voor de toelichting, dat ben ik helemaal met je eens. Dit heb ik dan ook intern aangegeven, zodat we hier voortaan op kunnen letten. Ook heb ik een nieuwe update voor je die ik graag met je deel, zo weet je waar mijn collega's mee bezig zijn geweest achter de schermen. Mijn collega heeft Guidion aangestuurd nadat hij uitvoerig jouw verbinding heeft gecontroleerd om alles binnenshuis uit te sluiten. Zojuist heb je dan ook een e-mail/sms ontvangen met daarin onze afspraaktool. Ik hoop dat ze heel snel bij jou langs kunnen komen. Geef je ons een korte terugkoppeling, zodra de monteur langs is gekomen? 💪

Reageer