Beantwoord

Wereldbol brandt niet

  • 16 June 2020
  • 1 reactie
  • 1270 Bekeken

Komende donderdag zou ik mijn modem kunnen installeren en zou mijn internetverbinding worden ingeschakeld. Gisteren (15-06-2020) kreeg ik echter een mailtje dat ik dat die dag al zou kunnen doen en dat de verbinding voor 18:00 zou worden opgeleverd. Helaas brand mijn wereldbol lampje op het modem niet (de wifi lampjes wel) en is er dus nog geen internetverbinding. Ik heb na het mailtje ook geen bevestiging gehad per mail of sms dat de verbinding ook werkelijk is opgeleverd dus vroeg me af of dit wel gedaan is? Of dat dit niet gebeurd is en dat het lampje daarom niet brandt.

icon

Beste antwoord door Waqqas 16 June 2020, 13:37

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @marijkef 

In je T-Mobile thuis account zou de installatie datum vermeldt moeten staan, de datum dat je verbinding werkt.

Heb je zelf je thuis installatie al gecontroleerd dus is de modem aangesloten op het hoofdaansluitpunt meestal in de meterkast of via een aansluitpunt in de woonkamer? Wat voor een aansluitpunt is het indien de modem hierop is aangesloten?

Het beste is altijd om je modem op de hoofdaansluitpunt aan te sluiten zodat er een minimale kans is op storingen.

Reageer