Beantwoord

Wifi instabiel

  • 9 July 2017
  • 2 reacties
  • 392 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste,
Elke avond valt de Wifi uit of is de verbinding zo slecht dat ik bijna terug verlang naar het internet van de jaren 90, want dat was in vergelijking met T-Mobile-thuis ongeveer supersnel. Ongelooflijk. Kan iemand mij misschien uitleggen wat ik moet doen? De router staat zonder belemmeringen in het zicht, we hebben geen 20 man tegelijkertijd op de Wifi, dus dat zal het ook niet zijn. Een filmpje kijken of Youtube zonder haperingen is niet mogelijk en Netflix is al helemaal een drama. Het grappige is, dat dit een wekelijks terugkerend probleem is, sinds de overgang van Vodafoon. Met hen nooit problemen. Ik betaal genoeg en verwacht dan normaal werkend internet en wifi. Resetten overigens al talrijke keren gedaan...helpt voor even en dan is het weer troubles..........:@:@
Is het iets met instellingen ofzo? Ik heb werkelijk waar geen idee, maar ik word er niet gelukkig van.
icon

Beste antwoord door Sander 11 July 2017, 12:40

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Alex12,

Wifi is tegenwoordig steeds belangrijker en ik wil dan ook graag dat het bij jou ook goed werkt! Op dit moment is de wifi nog niet stabiel, begrijp ik. Wif is afhankelijk van vele factoren. We kunnen niet alles oplossen (zoals afstand tot het modem of een muur of plafond), maar er zijn wel wat tips. Ik zie dat je het modem al vrijstaand hebt neergezet. Super! Dat scheelt al. Daarnaast kunnen we de frequentie nog aanpassen. Dit blijkt vaak de oplossing voor velen. Dit kun je heel gemakkelijk zelf doen door in te loggen op het modem. In dit topic over wifi leggen we uit hoe dit werkt.

Laat je weten of het bij jou ook tot verbeteringen leidt? Trouwens, de snelheid bekabeld is wel oké toch? Als die ook niet snel/stabiel is, is er wellicht iets anders aan de hand.
Reputatie 7
PS. Alex12, er is iets misgegaan bij de registratie van jouw account (onze schuld, excuus!). Kun je opnieuw een account aanmaken met dezelfde gegevens?

Reageer