wifi plus signal valt weg

  • 26 January 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

  • is nieuwsgierig
  • 0 reacties

Ik heb mij computer aangesloten op mij wifi plus soms valt het internet weg voor 30seconden -2 minuten weg wifi punt is bekabeld is daar een oplossing voor?

Modem T54

 

Tommie van Odido 1 jaar geleden

Hoi @TFA, ik wil natuurlijk dat je optimaal van je wifi plus kunt genieten. Zou je willen kijken of je wifi-punt goed geplaatst is?

Mogelijke verstoringen
• Het wifi-punt is op de grond geplaatst. Voor een optimaal signaal is oog-hoogte gewenst
• Het wifi-punt is achter een metalen object geplaatst (denk aan een TV, stereo of koelkast)
• Het wifi-punt is rondom een aquarium of aquariums geplaatst (water verstoort het signaal)

Staat het wifi-punt correct? Geef je wifi-punt een fabrieksreset. Dit doe je door met een pinnetje het knopje aan de achterkant van de WAP 5 seconden in te drukken. Verbind de WAP handmatig opnieuw met het modem. Hoe je dit doet zie je hier. Test hierna de verbinding opnieuw. Ervaar je nog steeds problemen? Dan hoor ik het graag!

 

 

 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge

Nog een paar dingen om te checken:

  • werkt alles correct als je de computer bij de T54 zet en dus de WIFI van de router direct gebruikt?
  • Kun je de computer zelf (tijdelijk) bedraad aansluiten op de t54. Werkt alles dan correct?
  • Log eens in op de T54 en kijk eens wat die rapporteert vooruptime?

Met deze stappen kun je uitvinden of de problemen met de T54 of de access points te maken hebben

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @TFA, ik wil natuurlijk dat je optimaal van je wifi plus kunt genieten. Zou je willen kijken of je wifi-punt goed geplaatst is?

Mogelijke verstoringen
• Het wifi-punt is op de grond geplaatst. Voor een optimaal signaal is oog-hoogte gewenst
• Het wifi-punt is achter een metalen object geplaatst (denk aan een TV, stereo of koelkast)
• Het wifi-punt is rondom een aquarium of aquariums geplaatst (water verstoort het signaal)

Staat het wifi-punt correct? Geef je wifi-punt een fabrieksreset. Dit doe je door met een pinnetje het knopje aan de achterkant van de WAP 5 seconden in te drukken. Verbind de WAP handmatig opnieuw met het modem. Hoe je dit doet zie je hier. Test hierna de verbinding opnieuw. Ervaar je nog steeds problemen? Dan hoor ik het graag!

 

 

 

Reageer