Beantwoord

Wifi probleem + wijzigen abonnement

  • 31 December 2018
  • 2 reacties
  • 312 Bekeken

ik gebruik al een paar jaar de zelfde router deze was nog van vodafone, mijn vraag is nu om het wifi teverbeteren of ik een nieuwe router kan krijgen en een wifi versterker, ook is mijn abbonoment nooit meer aangepast, wat kunnen jullie voor mij doen, of moet ik eerst overstappen naar een ander ?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 31 December 2018, 11:59

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hallo @Renéeeee,

Als de wifi niet goed werkt dan is dit te verbeteren. als je alle opties in het wifi topic heb geprobeerd kan er ook een monteur langs komen om je te helpen met het verbeteren van de WiFi.

Je abonnement kan worden aangepast, welk pakket past het beste bij jou ?
(LETOP eventuele extra's die je kreeg bij Vodafone komen dan te vervallen.)
Reputatie 7
Hey @Renéeeee, in het Wifi-topic staan inderdaad tal van tips om je Wifi snelheid en bereik mee te vergroten. Ik raad je aan om daar eens rond te neuzen.
Wat bedoel je precies met dat je abonnement nooit is aangepast? Je kunt op ieder gewenst moment je abonnement wijzigen via je My T-Mobile Thuis omgeving. Het aanvragen of opzeggen van TV Boxen kun je via de klantenservice regelen.

Ik hoor graag van je of de Wifi tips hebben geholpen.

Reageer