Beantwoord

wifi problemen

  • 1 October 2017
  • 5 reacties
  • 200 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
Wanneer zijn jullie bij t mobile van plan om het nu eens goed op te lossen want hier baal ik als een stekker van als het zo blijft door gaan denk ik er sterk over om mijn abonements geld maar eens terug te boeken ik heb al op verschillende manieren een klacht bij jullie in gediend maar krijg maar geen reactie
icon

Beste antwoord door Brian 4 October 2017, 14:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Hi Fonk, daar gaan we meteen wat aan doen! Ik kan je gegevens niet inzien met het e-mailadres dat je gebruikt hebt voor het forum dus ik kan je verbinding op het moment niet controleren maar neem vooral de tips in dit topic goed door, hiermee kan je veel problemen zelf meteen verhelpen! Mocht het niet lukken stuur mij dan even je T-Mobile Thuis klantnummer, je volledige adres en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door via een privébericht (je kan een privébericht sturen via je Profiel), dan ga ik voor je aan de slag!
Reputatie 5
Badge
Even de stroom een paar minuten van het modem afhalen!
Heb ook weer speed test gedaan en kom op download net op 3 en uploaden 3.2 zeer slecht dus en dat terwijl we 2 a 3 maanden geleden een nieuw modum hadden gekregen omdat de eerste kapot was
Wij hebben steeds zeer slecht ontvangst met de wifi en kunnen dan niet interneten
Reputatie 7
Hallo Fonk,

Wat vervelend dat je steeds problemen ervaart. Jammer dat je er niet bij zet wat het probleem is. wellicht kunnen de mensen hier op het forum een handje helpen. Vanmorgen was er een kleine storing waardoor je waarschijnlijk geen gebruik kon maken van internet.