Als ik naast mijn modem sta heb ik wel WiFi maar zodra ik 3 meter verder ben heb ik geen WiFi meer.
T- mobile garandeerd WiFi op de begane grond en op de eerste etage, wat ik dus absoluut niet heb. Onlangs heeft een monteur een repeater geplaatst wáarna het even beter ging. Nu gebeld om het op te lossen, eerst geduldig, daarna een beetje boos geworden omdat 7 van de 8 personen me aanraden om maar op te zeggen. Maar dan zou ik wel € 375,= afkoopsom moeten betalen! Zou ik moeten betalen omdat T- mobile zich niet aan hun afspraken houd? Zgn. WiFi gegarandeerd tot en met de eerste etage!
Door de professionele houding van de laatste persoon die ik aan de lijn heb gehad wacht ik even af of zijn oplossing heeft gewerkt voordat ik alsnog op ga zeggen.
Mijn dochter heeft ook dit werk gedaan en er was altijd een team manager aanwezig maar als je vraagt om Je door te zetten dan is er geen team manager aanwezig en zeggen ze doodleuk om maar op te zeggen.
Ik zou zeggen T- mobile doe eens wat aan de opleiding! Je wilt toch klanten behouden ipv kwijtraken.
Mij ben je vanaf januari in ieder geval kwijt en stap ik over. Kan nooit slechter zijn dan de service die jullie leveren. Mochten jullie mij een bod doen zodat ik voor € 100,= vandaag nog kan opzeggen dan graag.
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel