Beantwoord

Wifi router heeft besloten niet meer met het internet te willen connecten

  • 20 October 2020
  • 14 reacties
  • 354 Bekeken

Wifi connect niet meer

 

Zie foto, gewoon van het ene op 't andere moment geen internet meer. Ik heb alle stappen doorlopen van de website. Echter de router verbind niet meer met het internet. Kabels gecheckt, ingelogd op de router, helaas pindakaas. Wie helpt mij weer opweg?

icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2020, 14:20

Bekijk origineel

14 reacties

En spontaan doet hij 't weer :)

Reputatie 6

Hi @JoHeinous 

Super dat alles weer werkt! :smile:  Mocht je in de toekomst nog problemen hebben, laat je het dan weten? We helpen je graag verder!

En de issue is terug.

 

Wifi connected, no internet.

 

Op het forum zag ik dat dit gefixed word als je de grijze kabel gebuikt naar je telefoon / adsl plug (wij gebruiken nu de groene).

 

Problem is dat we bij de verhuizing de andere kabels zijn verloren.

 

Als iemand van t mobile de grijze kabel zou willen opsturen zouden wij daar zeer gelukkig mee worden :)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @JoHeinous, ik heb je een nieuwe DSL-kabel toegestuurd. Deze zal binnen maximaal vier tot zeven werkdagen aankomen. Alvast een prachtig weekend toegewenst en stay safe!

Hallo Jason,

 

Dank je wel voor het versturen. Helaas is er iets mis gegaan en heb ik in plaats van de benodigde grijze kabel een zakje met stekker koppen en stopcontacten ontvangen. Zou je alsnog willen checken of de grijze kabel er ook nog aan komt, of dat er een verkeerd pakketje is verstuurd?

 

Mvg,

Johannes

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @JoHeinous, wow mijn excuses voor het ongemak! Dan is het verkeerde pakketje verstuurd want ik heb toch echt de opdracht gegeven om de RJ11 kabel van anderhalve meter toe te sturen. 

Dit staat bij het verzonden pakket, vreemd dat er dan verkeerde producten verstuurd worden! Ik stuur het pakketje nog een keer en hoop dat het deze keer wel lukt.

De groene kabel heb ik al. Die levert problemen. Ik had op jullie forum gevonden dat ik de “grijze” kabel nodig had. Zou je mij de GRIJZE kabel willen opsturen? :)

Dit is het probleem wat ik ondervind.

 

 

Okay, bedankt voor de witte dsl kabel.

Helaas is het probleem niet opgelost.

Ik heb de helpdesk gebeld, die gaf aan dat er meerdere lui last hebben van deze storing. En dat er over 7 dagen yes aan gedaan word.

Reputatie 7

Hi @JoHeinous, de oorzaak is inmiddels verholpen maar we krijgen geen verbinding met jouw modem. Mijn collega heeft vandaag een opdracht uitgezet voor een monteur en onze monteursdienst Guidion neemt contact met je op!

Heb het zelfde probleem

ben pas klant denk net een maand ofzo en heb nu al spijt!

@Brian kan ik mijn contract bij jullie ongedaan maken ik wil terug naar mijn oude provider lees alleen maar horror verhalen op het forum en heb daar geen zin in

 

Reputatie 7

Hi @Oschipper ,

Ik heb je een antwoord gegeven in het topic wat je zelf hebt aangemaakt. Zullen we het contact via die weg vervolgen? Dat is natuurlijk wel zo fijn en gemakkelijk. 

Reageer