Beantwoord

WLAN uitgezet, hoe schakel ik deze weer in?

  • 14 February 2018
  • 2 reacties
  • 547 Bekeken

  • is net lid geworden
  • 0 reacties
Goedenavond,

Bij de eerste poging om mijn t-m thuis Internet WiFi verbinding te gebruiken werd ik doorgezet naar een website met ip adres. Hier word gevraagd naar een user name. Na invullen van aangegeven user/'user' account-wachtwoord combi gebeurt er niks. Ik kwam zelf op de pagina set-up WLAN en heb daar vervolgens volgens mij zowel de 3G als de 4G verbinding uitgezet. Nu zijn beide netwerken natuurlijk onvindbaar. Waar kan ik dese weer aan zetten?

En: hoe het probleem op te lossen van internet account/password. Waar vind ik die?

p.s. Heb dit tot nu toe alleen op mn mobiel geprobeerd. Heeft het daar mee te maken?
icon

Beste antwoord door Zweeg 14 February 2018, 14:22

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @GJVLO,

Het kan zijn dat je de Wifi hebt uitgezet. Deze kun je herstellen door de reset die Zweeg vermeldt. Je kunt ook het knopje aan de zij/onderkant gebruiken die Wlan/wifi heet. Als het goed is gaat het lampje van de Wifi dan ook weer branden. Let op: je meldt 3G en 4G. Dit zijn termen van je mobiel, niet van je vaste aansluiting! Ik raad trouwens altijd aan om een bekabelde verbinding te gebruiken als je Wifi-instellingen aanpast. Dat is een stuk stabieler! :)

@Zweeg: Hoi! Welkom op de Thuis Community! Bedankt voor je hulp! 🆒
Hey GJVLO!

 

Goed dat je even hulp zoekt via deze weg! Je kunt nu Wifi uitstaat deze niet meer inschakelen via je mobiel. Wat je kunt doen is via een internetkabel je modem verbinden met een laptop, dan kun je de Wifi inschakelen via dezelfde weg als dat je deze hebt uitgeschakeld. Een andere optie is om het modem volledig naar de fabrieksinstellingen te resetten.

 

Hoop je zo naar tevredenheid te hebben geholpen! Aanvullende vragen? Let me know!

 

Groetjes,

Zweeg🆒

Reageer