Zeer slecht verbinding internet

  • 21 September 2017
  • 2 reacties
  • 253 Bekeken

Met vodafone was er niks mis mee, sinsdien julie het overgenomen hebben heb ik zeer slecht internet, en nu een week hen ik hele trage internet mails openen duurt ongeveer 4 minuten, ik kan ook geen tv meer kijken. Morgen heb ik klanten als mijn intrnet het niet doet heb ik verlies van duizenden euros .
Ja ik heb mn modem gereset, alle kabels vernieuwd, !!

Graag en oplossing zo snel mogelijk

Moderator edit: Wil je jouw wifi verbeteren? Kijk dan in ons Wifitopic voor tips. Wil je jouw bekabelde verbinding verbeteren? Kijk dan in ons Internettopic.

This topic has been closed for comments

2 reacties

Morgen heb ik klanten als mijn intrnet het niet doet heb ik verlies van duizenden euros .
Welkom op een forum voor klanten onderling.

Als je internet zakelijk gebruikt en er dergelijke gevolgen zitten aan het wegvallen, had je zakelijk internet moeten nemen. Niet een consumentenproduct.

Zeker nooit Ziggo geprobeerd? Die durven namelijk na 4 maanden, een maand na opzegging, pas werkzaamheden aan te kondigen van de door hunzelf gerealiseerde ellende. Consumentenproducten bevatten consumentenbetrouwbaarheid. Als je 1 dag van te voren, op een forum voor klanten onderling, waar de reactietijd tussen de 24 en 48 uur van moderators ligt, een melding doet... dan hoop ik dat je intelligent genoeg bent om te realiseren dat dit niet gaat werken.

Kabels niet in orde is bij mij bs... daar ligt het zelden aan, helemaal als het het al deed
Modem resetten, een werkelijke fabrieksreset? Zo ja, dan zijn er nog twee opties.
Doet alles het niet... elke website, elke pagina is traag of alleen je email?
Alleen email, welk emailprogramma en welke service gebruik je?

Emails, je weet dat je vodafone adres is overgezet? Puur ter controle.
Reputatie 7
Hi Mrts55, ik heb meteen even met je meegekeken en ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. Mocht je naar aanleiding van mijn bericht nog vragen hebben stel ze dan gerust!