Beantwoord

zeer slechte service

  • 22 August 2022
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

Dinsdag 9 augustus viel onze glasvezelverbinding weer eens uit. Dit is al de 2e keer binnen een half jaar. Gebeld met de klantenservice en deze ging het probleem intern uitzetten. Vrijdag nog steeds niets gehoord, dus maar weer eens gebeld. Bleek dat intussen contact was geweest met KPN en daar nu de vraag lag wat het probleem zou kunnen zijn. Aangegeven dat ik graag actief op de hoogte gehouden wil worden van de vorderingen, lijkt mij wel klantgericht. Dit zou de beste medewerker in het systeem zetten. Maandag nog steeds niets gehoord, dus maar weer eens bellen. Nog geen oplossing. Wel weer een code voor 7 dagen internet op je mobiel. Dinsdag code ingevoerd, blijkt niet te werken. Weer gebeld, nieuwe code gekregen, update gevraagd en ja, ik zou op de hoogte worden gehouden. Inmiddels is het alweer maandag, al 2 weken zonder internet en nog nooit een belletje gehad van t-mobile. Krijg ik eindelijk een mailtje van Guidion om een afspraak met de monteur in te plannen. Heeft deze pas over 3!!! weken tijd! Wederom gebeld met t-mobile, maar nee daar konden zij niets aan doen. Ik vragen waar je een klacht kon indienen, zou ik met een collega worden doorverbonden, wordt ik doorverbonden met de sales afdeling! Alsof die iets kunnen met een klacht. Niet dus, die verbinden me gewoon weer terug door naar de klantenservice. Ook die medewerker weet niet hoe je online een klacht in kan dienen. Echt belachelijk dit!

Uiteindelijk doorverbonden naar Guidion, maar nee meneer, er is niet eerder een monteur beschikbaar. Misschien wanneer er iemand tussen uit valt, dat u geluk kan hebben. Anders moet u gewoon wachten. Dat betekent dus minimaal 5 weken lang geen internet van t-mobile, elke week bellen voor een nieuwe code voor de mobiele hotspot, daarvoor ellenlang in de wachtrij staan voor je geholpen moet worden! Kortom, echt zeer zeer slecht te spreken over de service van tmobile. Wat een bagger bedrijf. Het is dat mijn contact helaas nog niet opgezegd kan worden, anders was ik allang naar de concurrent overgestapt!

icon

Beste antwoord door Boris 23 August 2022, 13:50

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @erwinvis,

Welkom bij ons op de Community! Ik wil je bedanken dat je tijd neemt om je ervaring en gevoel daarbij met ons te delen. Laat ik voorop stellen dat de service en ervaringen zijn die wij niet voor ogen hebben. Ik wilt dit graag dat het probleem direct wordt opgelost, waarbij het nodig is dat de monteur van Guidion inderdaad langs zal komen. Dit moet er voor zorgen dat de verstoring in jouw netwerk wordt opgelost, waardoor je weer kan genieten van de Glasvezelverbinding.

Geen zorgen - ik heb direct contact opgenomen bij ons contactpersoon om te zien of we de afspraak kunnen vervroegen. Ook wij willen namelijk dat je zo snel mogelijk weer online bent! Ik houd je graag op de hoogte hiervan via dit topic. Mocht in de tussentijd met een vraag zitten, laat het vooral weten.

Dat was even een teleurstelling @Boris . Nav je reactie dacht ik echt even dat we snel geholpen zouden worden. Niets bleek minder waar. De monteur kwam gewoon op het afgesproken moment, dus helaas pas op 17 september de monteur op de stoep. Dat is dus 5 weken na het melden van de storing, echt onacceptabel!!!

Vandaag overigens de volgende vervelende ervaring toen de rekening op de mat viel. Er wordt gewoon het volle bedrag in rekening gebracht voor de maand september. Dit was ook al het geval voor de maand augustus. Dus 5 weken geen internet, maar wel het volle pond betalen. Bizar...

Reputatie 7

Hi @erwinvis, excuus dat het langer heeft geduurd dan je van ons gewend bent. Momenteel zien we dat het drukker is bij onze collega's van Guidion, waardoor je langer moet wachten op de uiteindelijke oplossing. Ik begrijp dat de verbinding netjes is hersteld en dat je weer gebruik kan maken hiervan. Ik heb daarop de periode dat je geen verbinding hebt gehad, direct vergoed. Deze zal met de eerst volgende factuur worden verrekend, te zien op My T-Mobile: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Nogmaals excuses voor het ongemak. Mocht je onverhoopt ergens tegenaanlopen, zitten wij voor je klaar.