Is er een mogelijkheid eens te kijken of het betreffende internet abonnement ergens bottleneckt?
Naar mijn idee is het internet via Tmobile verkeerd aangemeld, of gesloten.
Ik heb een 1000 mbit internet Tmobile abo, maar al weken kom ik niet hoger dan 100Mbit (11 mb / sec)
Nu ben ik via Steam een game aan het downloaden, en stottert / hapert de TV welke beneden in de woonkamer staat.
Dit is dusdanig erg dat TV kijken niet lukt.
Niet alleen een steam download zorgt voor een haperende TV, maar ook het bekijken van een Youtube video in 1080P.
- Modem is via ingang glasvezel aangesloten, PC is rechtstreeks bekabeld aan modem met CAT6 kabel.
- installatie voldaan in april door medewerker Tmobile
- TV zit enkel een losse router tussen, omdat ik te weinig poorten heb in het modem. Hier aan standaard instellingen niet gewijzigd, dit is enkel een switch.
Haperen van TV zou door de router kunnen komen wellicht, eerdere topics gelezen over Steam downloads en een losse router.
Maar de algehele snelheid zou naar mijn idee zeker niet zo laag moeten zijn.
Graag jullie reactie.
Beste antwoord door Cheyenne van Odido
Bekijk origineel