Beantwoord

Zelfde probleem, zelfde langdurige procedure

  • 12 August 2022
  • 1 reactie
  • 78 Bekeken

 

 

Dit bericht 3 maanden geleden geplaatst, en dit is na het bericht binnen een week opgelost. Heeft in totaal 3 weken geduurd.

NU ZIT IK WEER MET HET HETZELFDE PROBLEEM. Aangedragen bij t-mobile wat er de vorige keer is gebeurt en hoe het is opgelost maar er wordt weer verwezen naar de monteur van t-mobile zelf. Dit terwijl in het vorige topic al werd aangegeven dat dit de zaak niet zou oplossen. (stekker was losgekoppeld in wijk-kast) Hoe kan het het zo zijn dat er voor hetzelfde probleem een lange procedure moet worden doorlopen zelfs wanneer de oplossing wordt aangedragen door de klant zelf? Hoe is het überhaupt mogelijk dat het probleem zich weer voordoet? 
 

Ik hoop dat het via het forum de aandacht krijgt, bij de telefonische klantenservice wordt je als klant naar mijn mening niet gehoord. Uitermate teleurstellend. Hoop ik dat het deze keer sneller wordt opgelost en ik niet weer 3 weken zonder internet zit. Iemand in huis is namelijk afhankelijk van internet i.v.m. leren voor autotheorie!!!!!

icon

Beste antwoord door Ginny 13 August 2022, 10:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6

Hoi @jessezeper, goed dat je wederom contact opneemt! Ik zie dat je mijn collega gisteren gesproken hebt en dat er op dit moment een onderzoek gestart is door de technische dienst. Je zult zo snel mogelijk een update krijgen van de bevindingen. Graag wil ik je een Unlimited data voucher aanbieden zodat je middels een hotspot online kunt blijven. Ik heb je een privébericht gestuurd met de code en de instructies voor het activeren. Voor je huisgenoot: heel veel succes met het theorie-examen!