Beantwoord

Zyxel Wap 6807 instellen

  • 28 April 2020
  • 6 reacties
  • 15747 Bekeken

Beste mensen,

Thuis hebben wij een zyxel modem en een zyxel wap 6807 extender. 
We hebben meerdere keren met de klantenservice contact gehad om hem te installeren, er is een monteur geweest, daarna deed hij het nog steeds niet. Toen op een of andere manier is hij het gaan doen een tijdje. Nu is de stroom uitgevallen in het huis en krijgen we dat ding niet meer aan de praat. 

Wij verbinden hem draadloos en niet bekabeld. Meerdere keren met twee personen de WPS van de modem ingedrukt en de WPS van de extender maar het wil maar niet lukken!!!!

Aub wie kan ons helpen??

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 28 April 2020, 15:00

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jansen6807 

Zie het antwoord van @Marcel MCi in dit topic :

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/wifi-repeater-322500

hoi Waqqas

 

dat hebben wij al geprobeerd en de monteur destijds ook.

nu krijg ik op de site te zien dat het wachtwoord niet meer klopt en kom ik er niet meer in via de admin inlog

Reputatie 7
Badge +15

@jansen6807 

Geef de wap even een reset en probeer het dan met de standaard gegevens.

Reputatie 7

Hey @jansen6807,

Is het na de reset gelukt om weer in te loggen via de admin inlog? Pak ook de handleiding er gerust bij om 'm opnieuw in te stellen.

Alles hebben we geprobeerd, reset, admin logins, extender op een andere plek etc….

NIETS WERKT

En dat zei de monteur toen ook al tegen ons, het oude model zou het wellicht wel doen maar dan moet je daarvoor bellen. Weken geleden gebeld, T-Mobile zou zsm contact met ons opnemen hierover, maar dat hebben we nog steeds geen oplossing, schandalig dit, elke maand bedrag van de rekening en alleen beneden internet…. Een monteur die zegt dat het toch niet zal werken en op het andere topic waar deze extender als niet geschikt voor wifi versterking wordt geacht door peter notabene MAAR WEL NAAR JE KLANTEN STUREN!!

Ongelofelijk!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jansen6807, graag zoek ik direct voor jullie uit hoe ik ga helpen! Wat me opvalt is dat ik op basis van de opgegeven info op je klantprofiel wel een aansluiting kan vinden, maar daar is het laatste contactpunt medio 2018 geweest en zijn er nog geen monteurs langs geweest. Hebben jullie toevallig meerdere contracten/aansluitingen op andere adressen? Omdat de handleiding ook geen uitkomst lijkt te zijn, wil ik het graag tot op de bodem uitzoeken en de hele verbinding nalopen.  

Is het voor jullie niet mogelijk om de extender bekabeld als access point aan te sluiten? Er lijkt wat mis te gaan in het uitzenden van het signaal vanuit modem naar extender. Kun je het alsjeblieft eens proberen door deze bekabeld aan te sluiten, dan kunnen we in elk geval een aantal zaken uitsluiten.