[Info] Alles over Early Renewal

  • 19 March 2019
  • 12 reacties
  • 20208 Bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • T-Mobile Moderator
  • 9725 reacties

Bij T-Mobile kan je je abonnement vernieuwen vanaf 4 maanden voor het eind van de lopende contractperiode. Maar als jouw mobiele telefoon bijvoorbeeld kapot is, snappen we dat je al eerder wilt vernieuwen. Dat noemen wij Early Renewal.

 

Heb jij een nieuw toestel nodig tijdens je huidige contractperiode dan bieden wij hier een oplossing. In dit topic kun je alle informatie vinden over het vervroegd verlengen van je abonnement

 


 

Wanneer kom ik in aanmerking voor een Early Renewal?

Je kunt een Early Renewal afsluiten als:

  • Jouw huidige contractperiode al 3 maanden of langer loopt.
  • Je al jouw T-Mobile facturen hebt betaald.
  • Je niet al een bestaande Early Renewal hebt, die nog moet ingaan.
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal.


Wat houdt een Early Renewal nog meer in?

  • Je gaat akkoord met een nieuwe contractperiode van 12 of 24 maanden.
  • Deze nieuwe contractperiode gaat in ná afloop van je huidige contractperiode.
  • Je betaalt eenmalig € 71,12 (incl. btw) voor deze mogelijkheid.

 

Wil je je abonnement vervroegd verlengen? Bel dan met onze klantenservice. Je kunt hiervoor niet terecht in de online shop of een T-Mobile Shop.

*Heb je al een Early Renewal afgesloten? Vanwege een technische storing zie je in je My T-Mobile account dat je je contract alsnog kan verlengen. Dit is niet mogelijk.
 


12 reacties

komen die 71 euro bij op je eerstvolgende factuur of moet dat via een ideal link?, factuur ou namelijk prettiger zijn
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,



De kosten van een Early Renewal worden op de eerstvolgende factuur in rekening gebracht, dus niet middels een aparte betaallink. Ik zie terug dat je al een Early Renewal hebt aangevraagd, dus deze is op dit moment onderweg! Als je nog vragen over jouw Early Renewal hebt, dan horen we het graag!
Goedemorgen, komt dat bedrag op de huidige factuur van het 'oude ' abbonnement of in de eerste factuur van het abonnement Want zo lees ik het dan weer op het overzicht.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Kim,



De kosten komen op je eerstvolgende factuur van je huidige abonnement. Je nieuwe abonnement gaat pas in nadat deze is afgelopen en dat is op 2 januari 2021. Heb je zo meer duidelijkheid? Als je nog vragen hebt, let me know!
  • Je huidige, lopende abonnement niet is begonnen als Early Renewal. 
     
  • zou je voor mij kunnen nagaan of dit op dit moment wel het geval is bij mij? 
    alvast bedankt!
Reputatie 6
Badge +8

Hi @Mlyct 

Welkom op de Community, dit ga ik uiteraard voor je uitzoeken! Jouw abonnement is op 06-02-19 ingegaan met een Early Renewal. Op dit moment kun je dus geen Early Renewal afsluiten Heb je zo voldoende informatie? :smile:

Ik ben van plan een early renewal af te sluiten. Kan ik tijdens de periode tot de inwerkingtreding van het nieuwe contract het lopende toestelkrediet voortijdig geheel aflossen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tarahumara 

Dat is zeker mogelijk! Je kan je toestelkrediet aflossen via My T-Mobile. Als je gebruik wilt maken van een Early Renewal dan kun je bellen met onze klantenservice. 

Ik hoop dat je zo verder komt!

Hoi kunt u zien of mijn nummer in aanmerking komen voor early.renewel heb 2... 06 nummers bij Julie...

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Debbiegodee 

Onder wanneer kom ik in aanmerking voor een Early Renewal staan wat voorwaarden en als je daaraan voldoet dan kom je hiervoor in aanmerking.

Neem hiervoor contact met de klantenservice, het zal je €71 kosten.

Ik wilde weten of mijn huidige abbonement is ingegaan met een early renewel of normaal.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Debbiegodee,

Dit wil ik graag even voor je nakijken! 

Zou je mij via een privébericht jouw 06-nummer kunnen sturen en ter controle jouw volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Als ik het ook voor het andere nummer moet controleren dan kun je de gegevens van dat contract ook gelijk sturen, dan ga ik voor je aan de slag!

Reageer