Beantwoord

6 maanden gratis Apple Music

  • 26 May 2023
  • 3 reacties
  • 582 Bekeken

Hoi,

 

Ik heb gisteren mijn nieuwe iPhone opgehaald in de winkel. Nu krijg je tegenwoordig 6 maanden gratis Apple Music bij een nieuwe iPhone.. alleen krijg ik nergens de offer te vinden. Mis ik iets? Als er iemand iets meer van weet dan hoor ik het graag. 
 

Groet

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 26 May 2023, 15:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @mikeman1234 Volgens mij komt dat bij Appel vandaan en kan je het activeren in je Apple account.

TIP>

Hou er wel rekening mee dat je alles bij Apple zelf moet opzeggen anders zit je aan een duur abonnement vast. Zet de opzegdatum dus in je agenda

Hallo @mikeman1234 Volgens mij komt dat bij Appel vandaan en kan je het activeren in je Apple account.

TIP>

Hou er wel rekening mee dat je alles bij Apple zelf moet opzeggen anders zit je aan een duur abonnement vast. Zet de opzegdatum dus in je agenda

Dank voor het snelle antwoord. Ik kan dus via Apple ook niets vinden. Wel dat de actie bestaat maar verder zie ik niets op mijn account / telefoon…

Reputatie 7
Badge +14

@mikeman1234  Applemusic

 

Zo claim je jouw aanbod met een iPhone

 Schakel je nieuwe iPhone in en meld je aan met je Apple ID.

 Open de Apple Music-app. Zorg ervoor dat je apparaat is bijgewerkt naar de nieuwste versie van iOS of iPadOS. 16.5

 Het aanbod zou direct na het openen van de app moeten verschijnen. Zo niet, ga dan naar de tab 'Luister nu'. Het aanbod zal daar verschijnen.

Tik op Ontvang 6 maanden gratis.

 

Reageer