Abonnement van particulier naar zakelijk overzetten

  • 28 September 2022
  • 1 reactie
  • 580 Bekeken

Hi! Ik heb al een particulier abonnement bij jullie maar wilde deze graag verlengen met een zakelijk abonnement. Ik heb afgelopen zondag een bestelling voor een nieuw zakelijk abonnement met nummerbehoud geplaatst, maar het is nu woensdag en ik heb nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen. Ik heb al meerdere keren de klantenservice gebeld maar daar werd gezegd dat ik gewoon moest afwachten, al begin ik nu na 3 dagen toch een beetje te twijfelen of alles in orde is. Kunnen jullie mij vertellen waarom dit zo is en wanneer ik de mail kan verwachten? Groetjes, Mijnke


1 reactie

Reputatie 6
Badge +3

Hi @mijnkesara

Welkom op de T-Mobile Community! Ik kijk heel graag voor je na wat er precies aan de hand is, heb je voor mij een ordernummer? Dan neem ik direct een kijkje in onze systemen of dit wel goed is gegaan! Ik hoor het graag. 

Reageer