Beantwoord

Abonnement verlengd

  • 20 December 2021
  • 4 reacties
  • 103 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hallo, 

ik heb mijn abonnement verlengd met een toestel, start datum is ( Direct zodra je bestelling geleverd is ) en mijn huidig abonnement einddatum is 3 mei 2022, mijn vraag is wanner misschien heb ik mijn nieuw toestel ontvangen ?

 

mvg,

icon

Beste antwoord door Dave 21 December 2021, 10:25

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Almarei welkom bij de community.

Een abonnement kun je normaal 4 maanden voor het einde verlengen. Dat zou nu dus nog niet kunnen. Of heb je gebruik gemaakt van 'early renewal'?

bedankt @eric  voor snel reactie,

hier is een prt scr van mijn Account,

 

Reputatie 7
Badge +14

Ik krijg de indruk dat je gewoon een nieuw abonnement hebt afgesloten. Zoals je ziet kun je jouw huidige abonnement pas vanaf 4 januari verlengen.

Maar ook bij een nieuw abonnement krijg je het toestel zo snel mogelijk. Zodra het op voorraad is krijg je een email van de koerier om een afspraak te maken. Voor de laatste modellen telefoons is er wel wat levertijd. Ook koeriers zitten al langer vol, zeker nu met de lockdown. Klantenservice medewerkers kunnen niet zien waar je in de wachtrij staat, maar alles is erop gericht je zo snel mogelijk jouw nieuwe telefoon in ontvangst te laten nemen.

Reputatie 7

Hi @Almarei,

Goed dat je het hier even laat weten, dan kunnen we het uitzoeken! 

M'n eerste idee is dat er, zoals eric in zijn eerste reactie zich al afvroeg, een vervroegde verlenging, oftewel Early Renewal, is afgesloten. Dit aangezien je inderdaad nog niet zou kunnen verlengen op het moment. Ik denk echter niet dat het een geheel nieuw abonnement is, omdat in de printscreens te zien is dat je wijzigt tussen de tabbladen ‘Huidig’ en ‘Nieuw’. Klopt het dat je vervroegd hebt verlengd? Ik kan dat op dit moment niet controleren, omdat ik geen klantgegevens heb en dus niets kan inzien.

Het is afwachten op jouw toestel en het ligt er ook aan welke telefoon je hebt besteld of hier een langere, verwachte levertijd op zit. Als je een iPhone 13 (mini, Pro, Pro Max) hebt besteld kun je in dit topic kijken en voor andere toestellen in dit topic.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag van je!