Beantwoord

Afleverbewijs met verkeerde handtekening maar geen toestel ontvangen


Ik heb een Afleverbewijs van PostNl met daarop een handtekening die ik niet kn. Ik heb geen toestel ontvangen en was ook niet thuis i.v.m. werkzaamheden op locatie. Wat moet of kan ik hier aan doen.

 

icon

Beste antwoord door Eric2068 2 July 2022, 12:36

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Eric2068 

Heb je misschien een briefje in de brievenbus over bezorgd bij de buren of zelf eens even vragen aan de buren of zij iets gezien hebben zoals kwam er een busje en waar die iets bezorgd had?

Als het echt nergens bezorgd is dan zou je eens contact kunnen opnemen met PostNL.

 Beste Waqqas,

 

Als ik dat zou hebben had ik echt niks hier geplaatst

 

Reputatie 7
Badge +14

Had je dit toestel bij T-mobile direct gekocht, of bij een retailer?

Ik heb dit toestel direct bij T-mobile besteld. 

Ik heb een Afleverbewijs van PostNl met daarop een handtekening die ik niet kn. Ik heb geen toestel ontvangen en was ook niet thuis i.v.m. werkzaamheden op locatie. Wat moet of kan ik hier aan doen.

Zelf kan je hier jammer genoeg niet heel veel meer aan doen, een moderator (T-Mobile Medewerker) kan dit echter wel door het door te zetten naar de juiste afdeling zodat deze een onderzoek kunnen starten bij PostNL.

Tot een bestelling werkelijk bij jou is bezorgd is de webwinkel overigens aansprakelijk voor diefstal/verlies/schade (consumentenrecht / kopen op afstand).

Hou er overigens rekening mee dat T-Mobile pas na ca. 2 (werk)dagen een melding kan doen bij PostNL Dit is helaas beleid binnen PostNL.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Eric2068 

Heb je al contact gehad met PostNL? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen. 

De zaak ligt nu bij T-mobile. Telefoon is inmiddels terecht maar de gang van zaken blijft discutabel.

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Eric2068 

Dat is goed om te horen 🙂

Waar hebben ze de telefoon gevonden en om welke telefoon ging het?

Telefoon op huisnummer 16 gevonden ipv op huisnummer 6

ging om een iphone13

 

Reputatie 7
Badge +14

@Eric2068  Wat een geluk. Hoe kwam je daar dan achter?

Ben blij voor je, dat wordt een leuk weekend! 😂🌟