Beantwoord

AMP e-mail niet ontvangen

  • 10 November 2021
  • 5 reacties
  • 143 Bekeken

Hi,

Ik heb vanmorgen via de klantenservice (chat) een nieuw toestel besteld. Ik zou binnen twee uur een e-mail krijgen voor het maken van een afspraak voor levering. Ik heb echter nog niets gezien. Als ik mijn bestelstatus opvraag krijg ik een foutmelding. Gaat alles wel goed en wanneer kan ik de e-mail verwachten?

Groet,

Monique

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 10 November 2021, 14:13

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @monique93 

Ik heb geen inzicht in de voorraad, maar ik verwacht dat je snel een bericht ontvangt van AMP. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @monique93 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je bestelling goed is gelukt. Je toestel is nog niet op voorraad en dus heb je nog geen bericht van AMP ontvangen. Zodra je toestel leverbaar is, ontvang je direct een e-mail om een afspraak te maken. 

Ik wens je alvast veel plezier met je nieuwe toestel!

Hi @Hajar,

Bedankt voor je snelle reactie. Kun je mij vertellen wanneer het toestel ongeveer weer leverbaar zal zijn? Zoals ik ook aan je collega aangegeven heb tijdens de aankoop is mijn huidige toestel defect en schaf ik daarom een nieuwe aan. Daarom heb ik hem snel nodig.

Groet,

Monique

Hi @Hajar,

Ik zie nu in de webshop dat leveren 4-5 weken duurt. Dat wist ik niet. Jammer dat de medewerker dat niet heeft aangegeven want ik heb laten weten dat ik hem snel nodig heb. Ik zag dat de zwarte variant wel direct leverbaar is. Is het mogelijk om nog van kleur te wisselen?

Groet,

Monique

Reputatie 7
Badge +9

Hi @monique93 

Als je voor een andere kleur wilt gaan dan moet je eerst deze bestelling annuleren en zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Zou je graag de bestelling willen annuleren? Zo ja, dan kan ik dat voor je doen. Je kan vervolgens zelf een nieuwe bestelling plaatsen met je gewenste kleur.