Beantwoord

Annuleren

  • 5 November 2021
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 12 reacties

Beste,

 

Gisteren werd ik gebeld over mijn bestelling (verlenging met telefoon). Telefoons kunnen niet meer in de winkel opgehaald worden en worden thuisbezorgd (na omzetting van de bestelling). En verder dat mijn ID niet bekend zou zijn, echter ben ik al heel wat jaren klant (ik moest dat bij elke bestelling in de winkel laten zien de afgelopen jaren). Afgesproken dat ik vandaag bij Tmobile langs zou komen, dit heb ik gedaan, maar er was niemand op de hoogte gebracht (dit was wel afgesproken).

 

Daar ik de telefoon liever ophaal in de winkel en geen thuisbezorging, wil ik hierbij mijn bestelling annuleren. Ik hoor graag of dat kan.


Bestelnummer: 65446238

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 November 2021, 18:07

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Beste,

Gisteren werd ik gebeld over mijn bestelling (verlenging met telefoon). Telefoons kunnen niet meer in de winkel opgehaald worden en worden thuisbezorgd (na omzetting van de bestelling). En verder dat mijn ID niet bekend zou zijn, echter ben ik al heel wat jaren klant (ik moest dat bij elke bestelling in de winkel laten zien de afgelopen jaren). Afgesproken dat ik vandaag bij Tmobile langs zou komen, dit heb ik gedaan, maar er was niemand op de hoogte gebracht (dit was wel afgesproken).

In principe zou je de bestelling ook telefonisch moeten kunnen annuleren, dit kan lang niet altijd maar een stappenplan over hoe je kunt annuleren wordt verder uitgelegd op deze pagina.

 

Daar ik de telefoon liever ophaal in de winkel en geen thuisbezorging, wil ik hierbij mijn bestelling annuleren. Ik hoor graag of dat kan.

Ik ben bang dat dit steeds moeilijker zal gaan worden. De providers zelf bieden al geen toestellen meer aan in de fysieke winkels en ergens heb ik het idee dat ook andere (fysieke) winkels op termijn zullen gaan volgen.