Beantwoord

annuleren bestelling

  • 19 June 2022
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Graag mijn bestelling 72843728 annuleren.

Groet,

Jelle

icon

Beste antwoord door CrisTien 20 June 2022, 00:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@Jelejele Het antwoord is gegeven. Er staat hoe je dat moet aanpakken.

Het is aan jouw om actie te ondernemen. De Community is er ook voor om je de weg te wijzen en dat hebben wij gedaan! 

Lees het antwoord van @Hajar 

Veel succes het gaat je vast zelf lukken👍

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jelejele 

Was er iets mis met je bestelling? Ik zie dat je die gister hebt geplaatst en dus was het nog mogelijk om je bestelling te annuleren. Mocht je een nieuwe bestelling willen plaatsen dan kan dat na 24 uur. 

Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Dit is niet echt een antwoord.

 

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Jelejele 

Wat jammer dat je wil annuleren!


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je hebt besteld via de T-Mobile website of telefonisch via onze klantenservice dan kun je soms nog annuleren.

Heb je op onze website besteld en heb je ervoor gekozen je bestelling in een T-Mobile Shop op te halen? Neem dan contact op met T-Mobile Klantenservice. Aankopen in de T-Mobile Shop kun je niet annuleren.

mvg.