Beantwoord

Apple Watch Series 8 Zwart 45mm ligt nog niet klaar

  • 12 January 2023
  • 9 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb op dinsdag 03-01-2022 nieuwe Apple Watch Series 8 besteld en gekozen om bij T-mobile winkel op te halen. Toen las ik op de website dat het product direct leverbaar zou zijn, maar sindsdien heb ik geen bericht of e-mail ontvangen van T-mobile.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 13 January 2023, 07:54

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @bayraktar 

Er waren wat technische issues waardoor de levering is vertraagd. Dit is inmiddels opgelost dus ik verwacht dat je een deze dagen bericht krijgt over je bestelling. Excuses voor de vertraging!

Nog niks van gehoord en het is 13 dagen geweest. Echt niet normaal dit.

Zelfde probleem hier met de Apple Watch Ultra, al 13 dagen aan het wachten maar nog niks :)

Beste @Pharwin en @Hajar,

Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn bestelling. Kunt u eens de status van de bestelling controleren? Ordernummer is 78940448. Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Selahattin23 en @bayraktar Mijn collega heeft jullie bestellingen doorgezet naar de shop en ik verwacht dat jullie snel bericht krijgen om het op te halen. Nogmaals excuses voor de vertraging! 

Hier op 02-01 Apple Watch 8 + cellular besteld met ook de vermelding direct leverbaar maar nog steeds niks ontvangen, heb de klacht doorgezet naar Kassa….wordt vervolgd!

Ik heb een bestelling geplaatst 79923808 op 03/02/2023, maar wanneer ik de status probeer te controleren, is de informatie bestelling niet gevonden. Ik weet niet zeker of ik moet wachten of het ergens anders moet bestellen.

Reputatie 7
Badge +9

@rafaelherik Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen. Je ontvangt een bericht van de shop in Rotterdam zodra je bestelling klaarstaat. Ik hoop dat je die snel in handel zult krijgen. 

@rafaelherik Ik zie dat je bestelling goed is doorgekomen. Je ontvangt een bericht van de shop in Rotterdam zodra je bestelling klaarstaat. Ik hoop dat je die snel in handel zult krijgen. 

Bedankt voor de informatie, ik maakte me zorgen of de bestelling werd verwerkt of niet, omdat ik geen meer informatie kon krijgen op de pagina met bestelgegevens. Ik wacht nog even op het bericht van de winkel.

Reageer