Beantwoord

Apple Watch Ultra - Misleiding "Direct leverbaar"

  • 9 January 2023
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

Reputatie 1

Hoi,

Ik zie nu meerdere mensen die ook misleid zijn door T-Mobile:

 

Ik heb op 21-12-2022 een Ultra besteld met ordernummer 78617314, bewust bij TM besteld aangezien er “Direct leverbaar” bij STAAT. Tot op HEDEN staat er nog STEEDS direct leverbaar.

 

Klantenservice gebeld en gechat, die weten natuurlijk helemaal niks. In de winkel geweest en die kunnen ook niks. Kortom je beland in niemandsland en niemand kan je helpen. Na bestelling is er ook 0 communicatie zoals altijd met TM is.

 

Wie gaat dit intern oppakken? Waarom staat er nog steeds Direct leverbaar? Is dit puur om te cashen?

 

Ik heb zelf ook in december een Ultra besteld maar via AMP laten bezorgen. Bij bestelling stond er 8 weken levertijd, en guess what? Paar dagen later kan AMP het leveren. Zit er verschil in levertijd?

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 9 January 2023, 12:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @tciaga 

Dit is inderdaad bekend bij ons. Ik heb jouw ordernummer ook doorgezet naar de afdeling die over de bestellingen gaat. Zij gaan ervoor zorgen dat je bestelling klaarligt bij de shop waar je hebt besteld. Ik hoop dat je die snel ontvangt!

Ik had ook een bestelling voor de Apple Watch Ultra geplaatst op 27-12-2022 en na meerdere keren contact zei een medewerker die te annuleren en opnieuw te plaatsen dus heb ik dat gedaan en de nieuwe bestelling geplaatst op 03-01-2023 en je raad het al, er wordt weer niets hiermee gedaan. Heel triest dit

Reputatie 3

Weet iemand wat de levertijden zijn van de Apple Watch ultra 49mm?

wil hem graag halen, maar niet te lang wachten.

‘Heeft de t-mobile winkel de ultra horloges op voorraad?

 

graag hoor ik van een ieder 

Reageer