Beantwoord

Apple Watch Ultra wordt maar niet geleverd

  • 3 January 2023
  • 31 reacties
  • 892 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik had een week geleden een Apple Watch Ultra gekocht die gelijk leverbaar zou zijn en volgens de site is dat ook nog steeds zo.

Maar ik krijg maar geen ophaal sms, en in de winkel weten ze ook geen raad. Gisteren werd er zelfs middels de chat mij verteld dat hij klaar ligt maar net weer achter gekomen dat het helemaal niet zo is.

 

Ik vindt het heel raar dat niemand weet waar mijn bestelling blijft en de klantenservice mij afschud door te zeggen dat hij wel klaar ligt.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 11 January 2023, 08:44

Bekijk origineel

31 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Selahattin23 

Je kan op deze pagina de status van je bestelling controleren. Je geeft aan dat je je bestelling in de T-Mobile Shop gaat ophalen en dus krijg je een bericht van de collega’s in de shop zodra je bestelling klaarligt. Als je wil dat ik mee kijk dan kun je mij privébericht sturen met je ordernummer. 

Ik hoop dat je snel een bericht ontvang en kan genieten van je bestelling

Hi @Selahattin23 

Je kan op deze pagina de status van je bestelling controleren. Je geeft aan dat je je bestelling in de T-Mobile Shop gaat ophalen en dus krijg je een bericht van de collega’s in de shop zodra je bestelling klaarligt. Als je wil dat ik mee kijk dan kun je mij privébericht sturen met je ordernummer. 

Ik hoop dat je snel een bericht ontvang en kan genieten van je bestelling

Hoi Hajar en Selahattin23,

Bij mij net zo. Ik heb een bestelling geplaatst (78607520) op 21-12 en volgens de website was deze direct leverbaar. Inmiddels een aantal keer gebeld / in de winkel geweest en kunnen ze mij geen uitsluitsel geven. Daarnaast kan ik de bestelling ook niet controleren via de site aangezien deze aangeeft het niet te herkennen. 

Onbegrijpelijk..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Bas1981har 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat je Apple Watch nog niet op voorraad is en daardoor heeft de shop die nog niet ontvangen. Excuses dat de informatie op de website anders was, maar het kan zijn dat op moment van bestellen het nog leverbaar was. Je krijgt een bericht van de shop zodra je bestelling klaarligt. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Hi @Bas1981har 

Ik heb je bestelling gecontroleerd en zie dat je Apple Watch nog niet op voorraad is en daardoor heeft de shop die nog niet ontvangen. Excuses dat de informatie op de website anders was, maar het kan zijn dat op moment van bestellen het nog leverbaar was. Je krijgt een bericht van de shop zodra je bestelling klaarligt. Nogmaals excuses voor het ongemak!

Bedankt voor het nakijken. Echter staat al 2,5 week het volgende site het volgende: Direct leverbaar, laten bezorgen of ophalen in de winkel.. Als deze niet eens op voorraad is lijkt mij dit misleiding. 

Maar in ieder geval bedankt voor je moeite die je genomen hebt. We wachten het af..

Reputatie 7
Badge +9

@Bas1981har Bedankt voor het doorgeven. ik ga dit ook doorzetten en zorgen dat het wordt aangepast. 

Heel jammer, volgens de telefoniste is de voorraad er wel en volgens een andere telefoniste mocht ik het al zelfs ophalen maar telkens bleek het mis te zijn in de winkel.

 

Het ergste van allemaal is dat de website nog steeds aangeeft van dat het direct leverbaar is.

Voor mij geldt ook hetzelfde, vrijdags 23-12 besteld. Watch zou op voorraad zijn werd gezegd in de shop, dus zou sowieso week later geleverd worden…woensdags gebeld. Was op voorraad, dus gaat deze week geleverd worden. Einde van die week gebeld…nee zou begin volgende week worden, maar zou ooK later kunnen worden. Al die tijd gaf de site aan, direct leverbaar…! Slechte zaak en waarom kunnen ze niets aangeven…ze bedonderen je dus met het feit dat de site zegt, op voorraad, want op basis van wat je leest of hoort in de shop maak je de keuze om te bestellen. Ik vertrouw er niets van, want waarom deze ze onjuiste informatie en kunnen ze niet concreet zijn…slechte zaak t-mobile. Ik heb 2 weken daarvoor een iphone 14 plus besteld en die was zo binnen…en nu dit…had ik dit eerder geweten, dan was ik wel naar concurrent gegaan met alles…

Hier hetzelfde verhaal. Op 30/12 besteld (direct leverbaar), maar nog steeds geen Ultra in huis. Heel vervelend. Niet zo zeer het wachten, maar het feit dat de ze de verwachting niet waarmaken. Ook het feit dat je geen antwoorden krijgt stoort mij. 

Ik ben bewust overgestapt naar T-mobile vanwege de e-Sim voor de Apple Watch. Ik vraag me nu af of niet beter naar KPN had kunnen gaan. 

Zojuist gechat met T-mobil. Aardige gozer, maar een oplossing wordt niet geboden. De mensen van de klantenservice en de winkel weten feitelijk ook niet wat er aan de hand is. Afwachten, daar komt het op neer. Zeer onbevredigend. Er moet toch wel één persoon binnen T-mobile te vinden zijn die weet wat er aan de hand is en een oplossing kan bieden? 
 

Het lijkt bovendien geen geïsoleerd probleem te zijn. Er zijn immers meer klachten. 
 

Kom op, T-mobile, tijd voor actie! 

En dat vind ik het vervelende, van alles beloven en maar wat zeggen wat niet klopt….en daarnaast er zijn andere winkels waar die wel gewoon op voorraad is en zo mee te nemen. Ik snap dat t-mobile geen voorraad in de shop heeft, maar wat is er aan de hand dat t-mobile ze niet meer krijgt geleverd van apple…vreemde zaak en helemaal omdat ze maar blijven adverteren dat die op voorraad is…dus er trappen meer in deze misleiding…want geef dan aan dat die niet op voorrad is..dan weet je waar je een keuze voor maakt…altijd bij t-mobile gezeten, maar als ik dit had geweten..

Reputatie 7
Badge +14

 

Ik ben bewust overgestapt naar T-mobile vanwege de e-Sim voor de Apple Watch. Ik vraag me nu af of niet beter naar KPN had kunnen gaan. 

Kpn biedt inderdaad geen e-sim aan voor de Apple watch.  Het aantal aanvragen van liefhebbers bij t-mobile is dan ook vast heel groot.

Volgens wel e-sim als je ook een kpn mobiel abonnement hebt…

 

Ik ben bewust overgestapt naar T-mobile vanwege de e-Sim voor de Apple Watch. Ik vraag me nu af of niet beter naar KPN had kunnen gaan. 

Kpn biedt inderdaad geen e-sim aan voor de Apple watch.  Het aantal aanvragen van liefhebbers bij t-mobile is dan ook vast heel groot.

KPN biedt sinds enige tijd wel degelijk e-sim voor de Apple Watch aan. Uiteraard alleen icm met een mobiel abonnement (net als bij T-mobile). 

Je lijkt te suggereren dat “drukte” de oorzaak van de bovenstaande klachten is. Dat lijkt mij sterk aangezien de Apple Watch Ultra gewoon op voorraad is (dit wordt door de klantenservice bevestigd). 

We kunnen met z’n allen wel gissen naar mogelijke oorzaken, maar vooralsnog heeft niemand een antwoord. Feit blijft dat T-mobile verwachtingen wekt, deze niet waarmaakt en vervolgens geen verklaring biedt. Dat is niet heel klantvriendelijk. 

Reputatie 7
Badge +14

Ok ! KPN is ook aangehaakt bij dit eco systeem. Mooi. Dan hebben klanten weer keuze.

Fijn, nog steeds “Direct leverbaar” maar weer niets hierover gehoord natuurlijk :)

Status pagina zegt ook niets over mijn bestelling dus ik vraag me af waar ik verhaal kan halen.

 

EDIT: Probleem is niet opgelost dus ik snap niet waarom de topic als beantwoord & opgelost is gemarkeerd.

Echt niets is op orde hier 🫤

Omdat ze niet meer rukbaarheid hier aan willen geven kennelijk en er niet nog meer gedupeerden bij aan kunnen sluiten… eigen belang t-mobile en dus zeker niet klant vriendelijk…

 

er is helemaal niets opgelost…integendeel zelfs, er blijken meerdere misleid te worden…en nog steeds!!!!

Reputatie 7
Badge +9

@Lammer68 We lezen allemaal mee en doen ons best om het op te lossen. Zou ik jouw ordernummer mogen? Dan zorg ik ervoor dat dit intern wordt doorgezet. 

@Onster @Selahattin23 van jullie heb ik de ordernummers al doorgezet. Ik hoop dat jullie allemaal de Watch snel in handen krijgen.

Hallo Hajar,

Ik hoop dat de watch dan ook nu snel geleverd gaat worden, want het is niet netjes en klantvriendelijk hoe dit gaat..! Mijn bestelnr is 78682072 (23-12)

Groet,

Reputatie 7
Badge +9

@Lammer68 Dankjewel voor het doorgeven. Ik heb ook jouw ordernumer doorgezet en hopelijk wordt het zo snel opgelost. Als ik een update heb dan deel ik die direct met jullie. 

Maar is er enig zicht wanneer het geleverd gaat worden…want kan toch niet zo zijn dat er helemaal niets bekend is? Ik zou graag een eerlijke indicatie hebben wanneer ik er over kan beschikken.

Hier eindelijk goed nieuws. Vandaag de afhaal-sms ontvangen! Aan het einde van de middag de Ultra opgehaald in de winkel. 

@Onster yesssssss, eindelijk…superleuk! 

Reputatie 7
Badge +9

Hier eindelijk goed nieuws. Vandaag de afhaal-sms ontvangen! Aan het einde van de middag de Ultra opgehaald in de winkel. 

Hi allemaal,

Ik verwacht dat jullie deze dagen een bericht krijgen over de levering van je bestelling. Ik wens jullie alvast veel plezier met de Apple Watch. 

Ik hoop het zo👍

Reageer