Beantwoord

Apple Watch Ultra wordt maar niet geleverd

  • 3 January 2023
  • 31 reacties
  • 894 Bekeken

Hallo allemaal,

 

Ik had een week geleden een Apple Watch Ultra gekocht die gelijk leverbaar zou zijn en volgens de site is dat ook nog steeds zo.

Maar ik krijg maar geen ophaal sms, en in de winkel weten ze ook geen raad. Gisteren werd er zelfs middels de chat mij verteld dat hij klaar ligt maar net weer achter gekomen dat het helemaal niet zo is.

 

Ik vindt het heel raar dat niemand weet waar mijn bestelling blijft en de klantenservice mij afschud door te zeggen dat hij wel klaar ligt.

icon

Beste antwoord door Hajar van Odido 11 January 2023, 08:44

Bekijk origineel

31 reacties

Nog een voorbeeld, ik heb de ultra 22-12-22 besteld en kreeg ook de mededeling dat hij niet op voorraad is. Terwijl de website dat wel aan geeft. Vreemd dat je hier dan weer zelf achteraan moet, en dat je niet op de hoogte word gehouden wat de status is. Mijn bestelnummer is 78634042. hopelijk snel een reactie of ophaal berichtje. 

Ik heb hem inmiddels binnen.

Nog steeds niet ontvangen terwijl ik al 2 weken geleden heb besteld. Moeilijk te geloven dit en triest

ik heb nog steed geen Apple watch ultra die ik 21 december heb besteld.   hoelang moet ik nog wachten???

Reputatie 7
Badge +9

@Sunshine2605 Ik heb je in dit topic om je ordernummer gevraagd zodat ik met je mee kan kijken, maar je hebt tot nu toe niks doorgestuurd. Graag ontvang ik je ordernummer dan ga ik er achteraan. 

Beste mensen niet getreurd ik wacht al sinds 30 december op mijn Apple Watch ultra .steeds wordt er gezegd dat ze de bestelling doorzetten maar tot op heden nog steeds geen bericht gekregen dat ik hem kan afhalen. Misschien toch ergens anders gaan bestellen.

Reageer