Beantwoord

Belsimpel abbonament

  • 12 November 2021
  • 1 reactie
  • 173 Bekeken

Hey guys, yesterday I was trying to get the new iPhone 13 pro on Belsimpel with a T-Mobile abbonament trying to keep my old number (already tmobile user) and after I ve sent them all the needed documents they have sent me an email saying this:

Het verwerken van je T‍-‍Mobile-abonnement met ordernummer 31041101436 is nog niet gelukt, omdat de aanvraag voor verlenging van je abonnement gereserveerd is. Dat betekent dat je ergens anders al een verlenging hebt aangevraagd. Hierdoor kunnen wij je verlenging niet doorvoeren. Wat moet je doen?
Neem contact op met de klantenservice van het bedrijf of de provider waar je eerder een verlenging aangevraagd hebt. Zij kunnen de reservering opheffen.

So I was wondering if you can actually help me to fix this, I ve already paid part of the phone but cannot go through.

Thanks in advance, Andrea

icon

Beste antwoord door eric 12 November 2021, 12:30

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

hi @Andrea Stazi welcome to the community.

As the email explains, there is already a prolongation ongoing for your subscription. Do you recognize that? Maybe you already accepted a prolongation in the “My T-mobile” environment ?