Beantwoord

Bestelde prepaid kaart

• 6 November 2021
  • 15 reacties
  • 191 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik heb dinsdag een prepaid kaart besteld. Ik verwachtte dat ik deze snel zou hebben maar heb nog niks ontvangen, zelfs geen email erover. Omdat ik er snel een nodig had heb ik ondertussen er een gekocht in de supermarkt.

Wel is er dus 10 euro afgeschreven voor die bestelling. Kan ik dat geld terugkrijgen? (Of in het ergste geval iig een update over de bestelling?)

Of moet ik de klantenservice gaan bellen hiervoor (de chat-bot heeft het te druk...)

icon

Beste antwoord door David 7 November 2021, 10:54

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb het zelfde probleem. De hele transactie blijk bij T-Mobile niet een bekend te zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @xaa Als het bedrag is afgeschreven  heb je gelukkig bewijs.

Ik zal dit onderwerp even onder de aandacht brengen van de moderators.
Hopelijk kunnen ze je verder helpen als ze dit lezen! 

Fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb het zelfde probleem. De hele transactie blijk bij T-Mobile niet een bekend te zijn. 

Ook wel betaald? En niet ontvangen?

Reputatie 6
Badge +2

Dan is mijn vraag met alle respect waarom besteld men in godsnaam een prepaid kaartje bij een provider zoals KPN of T-Mobile of desnoods Vodafone,  bij het kruidvat of Aldi of waar dan ook koop je ze voor minder en vooral de kosten per minuut of sms zijn vele malen goedkoper.

Bovendien hebben virtuele providers vaak acties zoals het Kruidvat dikwijls heeft,  wat ik zelf altijd vreemd vind hoe het kan dat virtuele providers altijd goedkoper zijn dan providers als KPN of T-M enz.  

Reputatie 7
Badge +20

HI @xaa,

Dit wil ik graag voor je nakijken! 

Zou je mij de gegevens via een privébericht kunnen sturen die je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen? Dan kan ik kijken voor je waarom de bestelling niet geleverd wordt en/of wat de huidige status is van de bestelling.

@stefan.1997

Ik begreep dat je dit ook via Twitter al hebt aangekaart, dus mijn collega's die daar werken zullen dit verder voor je oppakken.

Reputatie 6
Badge +6

Ja klopt inderdaad. Maar heb verder niks meer gehoord. 

Reputatie 7
Badge +20

@stefan.1997 

Via Twitter heeft mijn collega Zoë dit afgelopen woensdag voor je opgepakt. Zij heeft aangegeven dat dit door onze IT-afdeling zal worden opgepakt, wat ook het geval is bij de bestelling van xaa. Het is op dit moment dus even afwachten op mijn collega's die dit verder moeten uitzoeken.

Ik heb hetzelfde probleem! Vorige week zondag (7 nov) prepaid sim besteld. 10 euro afgeschreven en niets meer gehoord. Ook geen bevestigingsmail. Contact opgenomen met de support-desk. Die geven aan nog te wachten?!!
Omdat ik de sim nodig heb gisteren nog een nieuwe bestelling gedaan. Ook weer meteen afgeschreven maar wederom geen bevestiging per mail. Ik zie de bui al hangen dat ook deze niet geleverd wordt.
M.i. gaat er iets niet goed in het bestelsysteem! Graag asap oplossen!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @jstee 

Ik wil graag meekijken en en controleren waar het mis gaat. Zou je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres via een privébericht kunnen sturen die je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen? Dan kijk ik graag met je mee! Je kan op mijn naam klikken en kiezen voor stuur een bericht. 

Reputatie 6
Badge +6

Ik heb vandaag mijn Prepaid simkaart plotseling ontvangen. Veel te laat natuurlijk en ik hoef hem ook niet meer. Het had misschien beter geweest als jullie hadden gevraagd of ik hem nog wilde na ongeveer twee weken wachten. Graag zou ik mijn geld terug willen en de simkaart terugsturen. 

Reputatie 7
Badge +13

Beste @stefan.1997 het annulering formulier vind je hier.

Ik heb vandaag mijn Prepaid simkaart plotseling ontvangen. Veel te laat natuurlijk en ik hoef hem ook niet meer. Het had misschien beter geweest als jullie hadden gevraagd of ik hem nog wilde na ongeveer twee weken wachten. Graag zou ik mijn geld terug willen en de simkaart terugsturen. 

Hier hetzelfde verhaal. Twee stuks. Ik ga ze terugsturen.

Reputatie 7
Badge +20

Hi allemaal,

Er was een technische storing waardoor de simkaart bestellingen niet doorgevoerd kunnen worden. Dit is de reden waarom de simkaarten later zijn opgestuurd. Excuses voor de vertraging en het ongemak!

Ik heb begin van de week het retour-formulier ingevuld en een mail gekregen dat het drie dagen kan duren. Omdat deze voorbij zijn maar even de klantenservice gebeld.
Deze geven aan dat het twee weken kan duren voordat de bevestiging met retour-instructies komt!!

@stefan.1997 Is jouw retour al wel gelukt?

Reputatie 6
Badge +6

Nope ook nog niet!

Reageer