Beantwoord

Bestelde prepaid kaart

  • 6 November 2021
  • 24 reacties
  • 321 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 7 reacties

Ik heb dinsdag een prepaid kaart besteld. Ik verwachtte dat ik deze snel zou hebben maar heb nog niks ontvangen, zelfs geen email erover. Omdat ik er snel een nodig had heb ik ondertussen er een gekocht in de supermarkt.

Wel is er dus 10 euro afgeschreven voor die bestelling. Kan ik dat geld terugkrijgen? (Of in het ergste geval iig een update over de bestelling?)

Of moet ik de klantenservice gaan bellen hiervoor (de chat-bot heeft het te druk...)

icon

Beste antwoord door Dave 7 November 2021, 10:54

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

24 reacties

Reputatie 6
Badge

Ik heb het zelfde probleem. De hele transactie blijk bij T-Mobile niet een bekend te zijn. 

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @xaa Als het bedrag is afgeschreven  heb je gelukkig bewijs.

Ik zal dit onderwerp even onder de aandacht brengen van de moderators.
Hopelijk kunnen ze je verder helpen als ze dit lezen! 

Fijne avond! 

Reputatie 7
Badge +14

Ik heb het zelfde probleem. De hele transactie blijk bij T-Mobile niet een bekend te zijn. 

Ook wel betaald? En niet ontvangen?

Reputatie 7
Badge +1

Dan is mijn vraag met alle respect waarom besteld men in godsnaam een prepaid kaartje bij een provider zoals KPN of T-Mobile of desnoods Vodafone,  bij het kruidvat of Aldi of waar dan ook koop je ze voor minder en vooral de kosten per minuut of sms zijn vele malen goedkoper.

Bovendien hebben virtuele providers vaak acties zoals het Kruidvat dikwijls heeft,  wat ik zelf altijd vreemd vind hoe het kan dat virtuele providers altijd goedkoper zijn dan providers als KPN of T-M enz.  

Reputatie 7

HI @xaa,

Dit wil ik graag voor je nakijken! 

Zou je mij de gegevens via een privébericht kunnen sturen die je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen? Dan kan ik kijken voor je waarom de bestelling niet geleverd wordt en/of wat de huidige status is van de bestelling.

@stefan.1997

Ik begreep dat je dit ook via Twitter al hebt aangekaart, dus mijn collega's die daar werken zullen dit verder voor je oppakken.

Reputatie 6
Badge

Ja klopt inderdaad. Maar heb verder niks meer gehoord. 

Reputatie 7

@stefan.1997 

Via Twitter heeft mijn collega Zoë dit afgelopen woensdag voor je opgepakt. Zij heeft aangegeven dat dit door onze IT-afdeling zal worden opgepakt, wat ook het geval is bij de bestelling van xaa. Het is op dit moment dus even afwachten op mijn collega's die dit verder moeten uitzoeken.

Ik heb hetzelfde probleem! Vorige week zondag (7 nov) prepaid sim besteld. 10 euro afgeschreven en niets meer gehoord. Ook geen bevestigingsmail. Contact opgenomen met de support-desk. Die geven aan nog te wachten?!!
Omdat ik de sim nodig heb gisteren nog een nieuwe bestelling gedaan. Ook weer meteen afgeschreven maar wederom geen bevestiging per mail. Ik zie de bui al hangen dat ook deze niet geleverd wordt.
M.i. gaat er iets niet goed in het bestelsysteem! Graag asap oplossen!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jstee 

Ik wil graag meekijken en en controleren waar het mis gaat. Zou je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres via een privébericht kunnen sturen die je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen? Dan kijk ik graag met je mee! Je kan op mijn naam klikken en kiezen voor stuur een bericht. 

Reputatie 6
Badge

Ik heb vandaag mijn Prepaid simkaart plotseling ontvangen. Veel te laat natuurlijk en ik hoef hem ook niet meer. Het had misschien beter geweest als jullie hadden gevraagd of ik hem nog wilde na ongeveer twee weken wachten. Graag zou ik mijn geld terug willen en de simkaart terugsturen. 

Reputatie 7
Badge +14

Beste @stefan.1997 het annulering formulier vind je hier.

Ik heb vandaag mijn Prepaid simkaart plotseling ontvangen. Veel te laat natuurlijk en ik hoef hem ook niet meer. Het had misschien beter geweest als jullie hadden gevraagd of ik hem nog wilde na ongeveer twee weken wachten. Graag zou ik mijn geld terug willen en de simkaart terugsturen. 

Hier hetzelfde verhaal. Twee stuks. Ik ga ze terugsturen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Er was een technische storing waardoor de simkaart bestellingen niet doorgevoerd kunnen worden. Dit is de reden waarom de simkaarten later zijn opgestuurd. Excuses voor de vertraging en het ongemak!

Ik heb begin van de week het retour-formulier ingevuld en een mail gekregen dat het drie dagen kan duren. Omdat deze voorbij zijn maar even de klantenservice gebeld.
Deze geven aan dat het twee weken kan duren voordat de bevestiging met retour-instructies komt!!

@stefan.1997 Is jouw retour al wel gelukt?

 

Reputatie 6
Badge

Nope ook nog niet!

Helaas heb ik nog steeds geen enkele reactie gekregen op de ingestuurde retour-formulieren.
De twee weken die de helpdesk aangaf zijn verstreken.
Ik kan niet begrijpen waarom dit allemaal zo moeizaam loopt.

Ik wil heel graag die sim-kaarten terugsturen en mijn geld terug!


 

Wederom heb ik met de klantenservice gebeld (dinsdag). Er is een notitie gemaakt voor de afdeling retouren met daarbij het verzoek contact met mij op te nemen.
We zijn nu drie dagen verder en weer geen enkele reactie. 

@Hajar: dit kan toch niet de bedoeling zijn? Waarom loopt dit zo en wordt er op aangestuurd dat ik mij genoodzaakt voel om een klacht in te dienen? We hebben het over het retourneren van 2 ongebruikte sim-kaartjes. Hoe ingewikkeld kan het zijn?

Reputatie 7

Hi @jstee,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat het zo lang duurt om de ongebruikte simkaarten te retourneren. Je geeft zelf ook aan dat dit al bij de afdeling ligt die over de retourzendingen gaat, dus op dit moment kan ik hierin niet iets anders voor je betekenen in deze situatie. Mijn collega's zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en/of dit direct oplossen.

Mochten wij in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!

Hi @jstee,

Ik vind het erg jammer om te lezen dat het zo lang duurt om de ongebruikte simkaarten te retourneren. Je geeft zelf ook aan dat dit al bij de afdeling ligt die over de retourzendingen gaat, dus op dit moment kan ik hierin niet iets anders voor je betekenen in deze situatie. Mijn collega's zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen en/of dit direct oplossen.

Mochten wij in de tussentijd nog ergens anders bij kunnen helpen, laat het gerust weten!


Even voor de helderheid; de retouraanmelding ligt dus inmiddels al bijna 3 weken op deze afdeling i.p.v. de aangegeven 3 dagen. Dus een suggestie voor hulp in de tussentijd: een belletje naar deze afdeling/collega met de opdracht dit even per direct op te pakken omdat het al veel te lang ergens op de stapel ligt?

@David @Hajar we zijn weer 10 dagen verder, en zoals ik al had verwacht: er is helemaal niets gebeurd. Is er dan helemaal niemand die zich probleem eigenaar voelt en mij helpt dit op te lossen?? 
We zijn een maand verder sinds mijn bestelling!

 

Opnieuw contact opgenomen met de klantenservice (22-12). Terugsturen van de SIM-kaarten zou niet nodig zijn en er zou opdracht gegeven zijn voor het terugstorten van de betalingen.

Zou een dag of vijf kunnen duren.
We zijn weer twee weken verder. Niets teruggestort en geen enkel bericht…..

Reputatie 7
Badge +9

Hi @jstee 

Het terugstorten duurt meestal 14 dagen. Zou je mij je 06-nummer, naam, geboortedatum en adres via een privébericht kunnen sturen dan kan ik controleren hoe het ervoor staat. 

@Hajar het is eindelijk geregeld. 
Dank voor de hulp

Reputatie 7
Badge +9

@jstee 

Super om te horen en heel graag gedaan! Als je in de toekomst weer vragen hebt, dan kun je hier altijd terecht. Voor nu wens ik je een hele fijne dag verder,