Beantwoord

Bestelling door jullie geannuleerd

  • 8 December 2021
  • 4 reacties
  • 126 Bekeken

Ik ben boos, na bijna 6 weken kom ik erachter dat mijn bestelling door jullie is geannuleerd šŸ˜” nu moet in opnieuw 4 tot 6 weken wachten tssssssssss

Ā 

icon

Beste antwoord door Hajar 9 December 2021, 09:58

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Volgens de (wel behulpzame) Ā krijg ik geen voorgang, waarom niet? Geheel buiten mijn schuld om is de bestelling geannuleerd en niet opnieuw besteld, terwijl dat in jullie laatste mail stondĀ 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @MEHBeelenĀ 

Volgens dit topic wordt er contact met je opgenomen, wanneer was je bestelling geannuleerd?

https://community.t-mobile.nl/nieuws-552/t-mobile-kpn-en-vodafoneziggo-alle-waardevolle-smartphones-uit-nederlandse-winkels-335421

28-10 besteld en door jullie op 05-11 geannuleerdĀ 

Reputatie 7
Badge +20

HI @MEHBeelenĀ 

Ik wil graag met je meekijken. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je ordernummer? Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie stuur bericht. Ik zie je bericht graag tegemoet!