Beantwoord

Bestelling geannuleerd door T-Mobile

  • 14 December 2021
  • 2 reacties
  • 285 Bekeken

Twee weken geleden heb ik met Black Friday de Samsung Galaxy S21 besteld. Hier is de bezorger afgelopen zondag voor gekomen. De bezorger mocht het pakketje alleen niet afgeven, omdat mijn aanhef in MyT-Mobile als mevrouw stond aangegeven in plaats van meneer. (Inmiddels wel veranderd) Diezelfde dag kreeg ik een mail van de AMP groep dat mijn bestelling wordt geannuleerd. (wat blijkbaar niet de bedoeling was) Op de FAQ van T-Mobile staat echter dat ik in zo’n situatie binnen 24 uur een belletje hoor te ontvangen van een T-Mobile medewerker die samen met mij een nieuwe bezorgafspraak inplant. (https://www.t-mobile.nl/klantenservice/mobiel/alles-over-je-bestelling → “De bezorger kon mijn bestelling niet afgeven, wat nu?”) 

Twee dagen later nog geen belletje gekregen. Zo net heb ik met twee T-Mobile medewerkers gesproken, waarvan de eerste mij vertelde dat er niks meer aan te doen is en de tweede mij vertelde om een klacht in te dienen.

Ongeveer zes dagen voordat ik mijn bestelling plaatste heb ik overigens het contract van mijn moeder overgenomen. Ik heb alles netjes ingevuld en mijn ID en die van mijn moeder correct geüpload, dus ik denk niet dat het een fout van mijn kant is (?) 

 

Is hier een verklaring voor en/of mogelijkheid om het toestel voor hetzelfde eenmalige bedrag en maandbedrag opnieuw te kunnen bestellen? 

Zonde om flinke kortingen mis te lopen door een fout buiten mijn controle :(

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 December 2021, 21:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Melihc70 

Als een bestelling geannuleerd is dan kan die bestelling niet weer geplaatst worden met de toen geldende kosten.

Als je nu een nieuwe bestelling plaatst gelden de huidige prijzen, externe dealers zoals Mobiel of Belsimpel bieden meestal ook een goedkopere toestel aan icm T-Mobile.

Jammer :( Bedankt in ieder geval voor de tip