Beantwoord

bestelling geanuleerd bij Amp koerier hoe lang is de verwerkingstijd

  • 2 October 2021
  • 8 reacties
  • 193 Bekeken

Ik heb mijn bestelling gisteren geanuleerd bij amp koeriers. Zij sturen de annulering door naar tmobile, hoe lang duurt het voordat bestelling uit de systemen is en dus volledig is geannuleerd? Ik wil graag nieuwe bestelling plaatsen namelijk.

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 3 October 2021, 17:23

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Gabi 

T-Mobile verwerkt een ontvangen annulering binnen 2 dagen, je ontvangt daar dan een bevestiging van en eventuele betaalde kosten worden binnen 2 weken teruggestort.

Oke bedankt, het was me niet helemaal duidelijk of het nu 2 dagen\48 uur was of 2 WERKdagen. 

Reputatie 7
Badge +15

Oke bedankt, het was me niet helemaal duidelijk of het nu 2 dagen\48 uur was of 2 WERKdagen. 

Het is 2 dagen staat op de website..

@Waqqas ik denk idd dat het toch 2 werk dagen zijn want er is nog niets geanuleerd. Maar even afwachten dan. 

Reputatie 7
Badge +14

@Gabi Welkom, uiteraard zijn het werkdagen.

Heb je je bedacht of een andere telefoon op het oog? 
 

@CrisTien dank je wel voor je welkom, ik twijfel erg tussen de iphone 13 die ik in eerste instantie had besteld en de iphone 13 pro max. 

Reputatie 7
Badge +14

@Gabi  Ik heb de 12 pro Max geen dag spijt van. 
De 12 gewoon mocht ik een weekje uitproberen maar ik vond die telefoon te minnetjes 🙈😂

Ga anders even vergelijken bij de Amac, de grote van 12 en 13 zijn gelijk.

@CrisTien ik denk dat ik nl alle toeters en bellen niet gebruik van de pro max. Ik maak bijvoorbeeld zeer weinig foto’s en video’s. Dus vandaar mijn twijfel. Groot scherm heb ik wel graag maar ze zijn beide mooi formaat.